Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1698
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпенко, Світлана Дмитрівна-
dc.contributor.authorКарпенко, Светлана Дмитриевна-
dc.contributor.authorKarpenko, Svetlana-
dc.date.accessioned2018-12-10T11:38:24Z-
dc.date.available2018-12-10T11:38:24Z-
dc.date.issued2016-12-
dc.identifier.citationКарпенко С. Українське казкознавство другої половини XIX століття: фіксація наративу та едиційна практика / С. Карпенко // Spheres of culture.– Lublin, 2016. – Vol. XV. - P. 91-99.uk_UA
dc.identifier.issn2300-1062 (print)-
dc.identifier.issn2353-7841 (online)-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1698-
dc.descriptionThe article deals with the studying of the influence of the psychological school achievements on the development of Ukrainian fairylore editing. Basing on the works of A. Potebnja , M. Hrushevsky, F. Kolessa we observed the dynamics of the theoretical issues of the traditional Ukrainian fairytale on the edge of the language/culture/nation, taking into consideration the parallel research of the psychological school in the European context. It has been emphasized the modern research of the ethnopsychology in Ukraine, as well as pointed out directions of the research, especially the problem of studying the fairytale with the psychological methods. It has also been observed the genesis of the Ukrainian psychological school during two centuries in order to establish the importance of ethnopsychological approaches to Ukrainian fairylore. Theoretical and editing achievements were summarized for further ethnopsychological research of the traditional fairytale.uk_UA
dc.description.abstractДосліджено вплив надбань психологічної школи на формування едиційної практики українського казкознавства. На прикладі напрацювань О.Потебні, М.Грушевського, Ф.Колесси простежено динаміку вивчення певних теоретичних питань української народної казки на зрізі мова/культура/народ, враховуючи надбання психологічної школи у європейському контексті. Акцентовано на сучасному стані досліджень з етнопсихології в Україні та вказано їх напрями, зокрема проблематику вивчення казки психологічними методами. Прослідковано ґенезу української психологічної школи упродовж двох століть з метою ствердження актуальності етнопсихологічних підходів для українського казкознавства. Узагальнено теоретичні та едиційні надбання гуманітаристики з метою подальшого розвитку етнопсихологічних підходів до вивчення народної казки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherthe Branch of Ukrainian Studies of UMCS & Ihor Nabytovychuk_UA
dc.subjectукраїнська народна казкаuk_UA
dc.subjectукраинская народная сказкаuk_UA
dc.subjecttraditional Ukrainian fairytaleuk_UA
dc.subjectказкознавствоuk_UA
dc.subjectсказковедениеuk_UA
dc.subjectfairyloreuk_UA
dc.subjectпсихологічна школаuk_UA
dc.subjectшкола психологииuk_UA
dc.subjectpsychological schooluk_UA
dc.subjectО. Потебняuk_UA
dc.subjectА. Потебняuk_UA
dc.subjectA. Potebnjauk_UA
dc.subjectархетипuk_UA
dc.subjectархетипuk_UA
dc.subjectarchetypeuk_UA
dc.subjectетнопсихологіяuk_UA
dc.subjectэтнопсихологияuk_UA
dc.subjectethnopsychologyuk_UA
dc.titleУкраїнське казкознавство другої половини XIX століття: фіксація наративу та едиційна практикаuk_UA
dc.title.alternativeУкраинское сказковедение второй половины XIX века: фиксация наратива и эдиционная практикаuk_UA
dc.title.alternativeUkrainian fairylore in the second half of the 19th century: narrative recording and edition practiceuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc398.21:727.022.82uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ukrainske_kazkozn.pdf281,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.