Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14871
Назва: Роль лексикографічної компетенції у системі професійної підготовки студентів-філологів
Інші назви: The role of lexicographical competence in the system of professional training of philology students
Автори: Рєзнік, Віта Григорівна
Rieznik, Vita
Ключові слова: лексикографічна компетенція;lexicographical competence;професійна підготовка;professional training;студенти-філологи;philology students;німецька мова;German language;словник;dictionary
Дата публікації: 2-жов-2025
Видавництво: Білоцерківський НАУ
Бібліографічний опис: Рєзнік В.Г. Роль лексикографічної компетенції у системі професійної підготовки студентів-філологів / В.Г. Рєзнік // Аграрна освіта та наука: досягнення, роль, фактори росту. Інноваційні психолого-педагогічні, лінгвістичні та правові засади аграрної науки в умовах міжкультурної аграрної комунікації : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (БНАУ, 2 жовтня 2025 р.). – Біла Церква, 2025. – С. 14 – 16.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема формування лексикографічної компетенції у студентів-філологів у процесі професійної підготовки. Проаналізовано сутність поняття «лексикографічна компетенція», її місце у структурі мовної та перекладацької компетентності, а також роль у формуванні навичок роботи зі словниками та іншими лексикографічними ресурсами. Визначено основні завдання викладача при організації занять з практичного курсу німецької мови, де використання лексикографічних навичок сприяє розвитку лінгвістичного мислення та професійної культури студентів. Спираючись на праці українських та німецьких дослідників, окреслено перспективні методи та технології навчання, що сприяють розвитку лексикографічної компетенції.
Опис: This article addresses the issue of cultivating lexicographical proficiency among philology students during their professional training. It analyses the essence of the concept of 'lexicographical competence', its place in the structure of linguistic and translation competence, and its role in developing skills for working with dictionaries and other lexicographical resources. The main tasks of teachers in organising practical German language classes are identified, in which the use of lexicographical skills contributes to developing students' linguistic thinking and professional culture. Based on the works of Ukrainian and German researchers, promising teaching methods and technologies that contribute to the development of lexicographical competence are outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14871
УДК: 81’367.622:81’255.4
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rol_leksykograf.pdf455,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.