Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14871
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРєзнік, Віта Григорівна-
dc.contributor.authorRieznik, Vita-
dc.date.accessioned2025-10-21T08:20:22Z-
dc.date.available2025-10-21T08:20:22Z-
dc.date.issued2025-10-02-
dc.identifier.citationРєзнік В.Г. Роль лексикографічної компетенції у системі професійної підготовки студентів-філологів / В.Г. Рєзнік // Аграрна освіта та наука: досягнення, роль, фактори росту. Інноваційні психолого-педагогічні, лінгвістичні та правові засади аграрної науки в умовах міжкультурної аграрної комунікації : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (БНАУ, 2 жовтня 2025 р.). – Біла Церква, 2025. – С. 14 – 16.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14871-
dc.descriptionThis article addresses the issue of cultivating lexicographical proficiency among philology students during their professional training. It analyses the essence of the concept of 'lexicographical competence', its place in the structure of linguistic and translation competence, and its role in developing skills for working with dictionaries and other lexicographical resources. The main tasks of teachers in organising practical German language classes are identified, in which the use of lexicographical skills contributes to developing students' linguistic thinking and professional culture. Based on the works of Ukrainian and German researchers, promising teaching methods and technologies that contribute to the development of lexicographical competence are outlined.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема формування лексикографічної компетенції у студентів-філологів у процесі професійної підготовки. Проаналізовано сутність поняття «лексикографічна компетенція», її місце у структурі мовної та перекладацької компетентності, а також роль у формуванні навичок роботи зі словниками та іншими лексикографічними ресурсами. Визначено основні завдання викладача при організації занять з практичного курсу німецької мови, де використання лексикографічних навичок сприяє розвитку лінгвістичного мислення та професійної культури студентів. Спираючись на праці українських та німецьких дослідників, окреслено перспективні методи та технології навчання, що сприяють розвитку лексикографічної компетенції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський НАУuk_UA
dc.subjectлексикографічна компетенціяuk_UA
dc.subjectlexicographical competenceuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectстуденти-філологиuk_UA
dc.subjectphilology studentsuk_UA
dc.subjectнімецька моваuk_UA
dc.subjectGerman languageuk_UA
dc.subjectсловникuk_UA
dc.subjectdictionaryuk_UA
dc.titleРоль лексикографічної компетенції у системі професійної підготовки студентів-філологівuk_UA
dc.title.alternativeThe role of lexicographical competence in the system of professional training of philology studentsuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc81’367.622:81’255.4uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rol_leksykograf.pdf455,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.