Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1448
Назва: Методологічні підходи до оцінки збуту продукції сільськогосподарськими товаровиробниками
Інші назви: Methodological approaches to assessment of selling produce by agricultural manufacturers
Автори: Варченко, Ольга Миронівна
Varchenko, Olga
Свиноус, Іван Вікторович
Svynous, Ivan
Микитюк, Дмитро Миколайович
Mykytiuk, Dmytro
Ключові слова: збут;sales;сільськогосподарська продукція;agricultural products;сільськогосподарські товаровиробники;agricultural commodity producers;канали збуту;trade channels
Дата публікації: 2013
Видавництво: НААН
Бібліографічний опис: Варченко О.М. Методологічні підходи до оцінки збуту продукції сільськогосподарськими товаровиробниками / О.М. Варченко, І.В. Свиноус, Д.М. Микитюк // Вісник аграрної науки. - 2013. - №8. - С. 66-69.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретико-методологічні положення категорії «збут сільськогосподарської продукції». Здійснено оцінку сучасного стану збуту продукції сільськогосподарськими товаровиробниками різних форм господарювання. Запропоновано способи підвищення ефективності збуту сільськогосподарської продукції.
Опис: Theoretical and methodological rules of a class «sales of agricultural products» are surveyed. The assessment is conducted of state of the art of sales of products by agricultural commodity producers of different forms of managing. Methods rising efficiency of sales of agricultural products are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1448
УДК: 658.81:631.11
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
metodologichni_pidxody_do_ocinky.pdf213,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.