Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14249
Назва: Використання студентоорієнтованого принципу навчання в організації освітнього процесу
Інші назви: Using the student-centered learning principle in organizing the educational process
Автори: Федоренко, Ірина Олександрівна
Fedorenko, Irina
Ключові слова: досвід;experience;потенціал;potential;здобувач;acquirer;освіта;education
Дата публікації: 7-кві-2024
Видавництво: Видавнича група «Наукові перспективи»
Бібліографічний опис: Федоренко І.О. Використання студентоорієнтованого принципу навчання в організації освітнього процесу // Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку: матеріали XLIII-ої Міжнародної науково-практичної конференції / за ред. І.В. Жукової, Є.О. Романенка. м. Пештера (Болгарія): ВАДНД, 07 квітня 2024 р. - С. 174-176.
Короткий огляд (реферат): Студентоорієнтоване навчання базується на ідеї, що здобувачі освіти мають бути активними учасниками освітнього процесу. Вони не просто присутні на лекціях чи семінарах, але й самостійно вивчають матеріал, виконують завдання, розв’язують задачі та приймають власні рішення.
Опис: Student-oriented learning is based on the idea that students should be active participants in the educational process. They are not just present at lectures or seminars, but also independently study the material, perform tasks, solve problems and make their own decisions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14249
ISSN: ISBN 978-617-7283-67-5
УДК: УДК 001.3-048.35:0/9](06)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vykorystannia_studentooriientovanoho.pdf444,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.