Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14249
Title: Використання студентоорієнтованого принципу навчання в організації освітнього процесу
Other Titles: Using the student-centered learning principle in organizing the educational process
Authors: Федоренко, Ірина Олександрівна
Fedorenko, Irina
Keywords: досвід;experience;потенціал;potential;здобувач;acquirer;освіта;education
Issue Date: 7-Apr-2024
Publisher: Видавнича група «Наукові перспективи»
Citation: Федоренко І.О. Використання студентоорієнтованого принципу навчання в організації освітнього процесу // Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку: матеріали XLIII-ої Міжнародної науково-практичної конференції / за ред. І.В. Жукової, Є.О. Романенка. м. Пештера (Болгарія): ВАДНД, 07 квітня 2024 р. - С. 174-176.
Abstract: Студентоорієнтоване навчання базується на ідеї, що здобувачі освіти мають бути активними учасниками освітнього процесу. Вони не просто присутні на лекціях чи семінарах, але й самостійно вивчають матеріал, виконують завдання, розв’язують задачі та приймають власні рішення.
Description: Student-oriented learning is based on the idea that students should be active participants in the educational process. They are not just present at lectures or seminars, but also independently study the material, perform tasks, solve problems and make their own decisions.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14249
ISSN: ISBN 978-617-7283-67-5
metadata.dc.identifier.udc: УДК 001.3-048.35:0/9](06)
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vykorystannia_studentooriientovanoho.pdf444,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.