Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13924
Назва: The Role of Social Media and Online Communities in Learning and Collaboration in the Age of Digital Transformation
Інші назви: Роль соціальних медіа та онлайн-спільнот у навчанні та співпраці в епоху цифрової трансформації
Автори: Новік, Крістіна Іванівна
Novik, Kristina
Гончарук, Валентина Анатоліївна
Honcharuk, Valentyna
Кириченко, Віта Григорівна
Kyrychenko, Vita
Петровська, Катерина Володимирівна
Petrovska, Kateryna
Зелінська, Віта Анатоліївна
Zelinska, Vita
Ключові слова: transformations in the education system;трансформації в системі освіти;learning;навчання;digital technologies;цифрові технології;digital tools;цифрові інструменти
Дата публікації: 25-вер-2024
Видавництво: Futurity Research Publishing
Бібліографічний опис: The Role of Social Media and Online Communities in Learning and Collaboration in the Age of Digital Transformation / K. Novik, V. Honcharuk, V. Kyrychenko and others // Futurity Education. - 2024. - № 4(3). - P 334–351. DOI: https://doi.org/10.57125/FED.2024.09.25.19
Короткий огляд (реферат): This study explored the utilisation of Web2.0 social networks by Ukrainian students, a pertinent aspect of contemporary pedagogical practice. The objective was to analyse and assess how social networks influence the learning process and student collaboration within the university setting. The study included a survey among 140 students randomly selected from different higher education institutions in Ukraine. The collected data were analysed using statistical analysis methods, which allowed us to formulate a hypothesis about the active use of social media for educational and collaborative purposes by Ukrainian students. The findings of the study suggest that respondents utilize social media for a range of activities and types of communities. These tools, originally introduced to ensure communication with friends and family, are now actively used by students for independent learning and collaboration. The substantial spread of social media in higher education has contributed to the transformation of learning and teaching by enabling participants to actively engage in enriched knowledge sharing and collaborative activities. Thus, the study emphasises the importance of social media in shaping modern pedagogical practices, contributing to the development of active, interactive and collaborative learning in the university environment. The integration of social media into the education system is a current issue that requires further enhancement, considering the identified challenges. The integration of these networks into educational processes is realised through the creation of an open environment for collective learning between students, which reinforces their importance in informal teaching practices. The study's scientific novelty lies in highlighting the hypothesis that digital transformation transforms social networks from simple communication tools into integral elements of the educational process, where students are actively involved in their own learning and knowledge exchange.
Опис: Стаття досліджує використання соціальних мереж Веб2.0 українськими студентами, що є актуальним аспектом сучасної педагогічної практики. Метою дослідження було проаналізувати та оцінити, як соціальні мережі впливають на навчальний процес та студентську співпрацю в університетському середовищі. Дослідження включало опитування 140 студентів, випадково обраних з різних вищих навчальних закладів України. Зібрані дані були проаналізовані за допомогою методів статистичного аналізу, що дозволило нам сформулювати гіпотезу про активне використання соціальних мереж в освітніх та спільних цілях українськими студентами. Результати дослідження свідчать про те, що респонденти використовують соціальні медіа для різних видів діяльності та типів спільнот. Ці інструменти, які спочатку були запроваджені для забезпечення комунікації з друзями та родиною, зараз активно використовуються студентами для самостійного навчання та співпраці. Значне поширення соціальних медіа у вищій освіті сприяло трансформації навчання та викладання, надаючи учасникам можливість активно брати участь у збагаченому обміні знаннями та спільній діяльності. Таким чином, дослідження підкреслює важливість соціальних медіа у формуванні сучасних педагогічних практик, сприяючи розвитку активного, інтерактивного та спільного навчання в університетському середовищі. Інтеграція соціальних медіа в систему освіти є актуальним питанням, яке потребує подальшого вдосконалення з огляду на виявлені виклики. Інтеграція цих мереж в освітні процеси реалізується через створення відкритого середовища для колективного навчання між студентами, що посилює їх важливість у неформальних практиках викладання. Наукова новизна дослідження полягає у висвітленні гіпотези про те, що цифрова трансформація перетворює соціальні мережі з простих інструментів комунікації на невід'ємні елементи освітнього процесу, де студенти беруть активну участь у власному навчанні та обміні знаннями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13924
ISSN: 2956-3402
УДК: 378.147
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_Role_of_Soc.pdf297,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.