Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13924
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНовік, Крістіна Іванівна-
dc.contributor.authorNovik, Kristina-
dc.contributor.authorГончарук, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorHoncharuk, Valentyna-
dc.contributor.authorКириченко, Віта Григорівна-
dc.contributor.authorKyrychenko, Vita-
dc.contributor.authorПетровська, Катерина Володимирівна-
dc.contributor.authorPetrovska, Kateryna-
dc.contributor.authorЗелінська, Віта Анатоліївна-
dc.contributor.authorZelinska, Vita-
dc.date.accessioned2025-04-09T13:18:16Z-
dc.date.available2025-04-09T13:18:16Z-
dc.date.issued2024-09-25-
dc.identifier.citationThe Role of Social Media and Online Communities in Learning and Collaboration in the Age of Digital Transformation / K. Novik, V. Honcharuk, V. Kyrychenko and others // Futurity Education. - 2024. - № 4(3). - P 334–351. DOI: https://doi.org/10.57125/FED.2024.09.25.19uk_UA
dc.identifier.issn2956-3402-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13924-
dc.descriptionСтаття досліджує використання соціальних мереж Веб2.0 українськими студентами, що є актуальним аспектом сучасної педагогічної практики. Метою дослідження було проаналізувати та оцінити, як соціальні мережі впливають на навчальний процес та студентську співпрацю в університетському середовищі. Дослідження включало опитування 140 студентів, випадково обраних з різних вищих навчальних закладів України. Зібрані дані були проаналізовані за допомогою методів статистичного аналізу, що дозволило нам сформулювати гіпотезу про активне використання соціальних мереж в освітніх та спільних цілях українськими студентами. Результати дослідження свідчать про те, що респонденти використовують соціальні медіа для різних видів діяльності та типів спільнот. Ці інструменти, які спочатку були запроваджені для забезпечення комунікації з друзями та родиною, зараз активно використовуються студентами для самостійного навчання та співпраці. Значне поширення соціальних медіа у вищій освіті сприяло трансформації навчання та викладання, надаючи учасникам можливість активно брати участь у збагаченому обміні знаннями та спільній діяльності. Таким чином, дослідження підкреслює важливість соціальних медіа у формуванні сучасних педагогічних практик, сприяючи розвитку активного, інтерактивного та спільного навчання в університетському середовищі. Інтеграція соціальних медіа в систему освіти є актуальним питанням, яке потребує подальшого вдосконалення з огляду на виявлені виклики. Інтеграція цих мереж в освітні процеси реалізується через створення відкритого середовища для колективного навчання між студентами, що посилює їх важливість у неформальних практиках викладання. Наукова новизна дослідження полягає у висвітленні гіпотези про те, що цифрова трансформація перетворює соціальні мережі з простих інструментів комунікації на невід'ємні елементи освітнього процесу, де студенти беруть активну участь у власному навчанні та обміні знаннями.uk_UA
dc.description.abstractThis study explored the utilisation of Web2.0 social networks by Ukrainian students, a pertinent aspect of contemporary pedagogical practice. The objective was to analyse and assess how social networks influence the learning process and student collaboration within the university setting. The study included a survey among 140 students randomly selected from different higher education institutions in Ukraine. The collected data were analysed using statistical analysis methods, which allowed us to formulate a hypothesis about the active use of social media for educational and collaborative purposes by Ukrainian students. The findings of the study suggest that respondents utilize social media for a range of activities and types of communities. These tools, originally introduced to ensure communication with friends and family, are now actively used by students for independent learning and collaboration. The substantial spread of social media in higher education has contributed to the transformation of learning and teaching by enabling participants to actively engage in enriched knowledge sharing and collaborative activities. Thus, the study emphasises the importance of social media in shaping modern pedagogical practices, contributing to the development of active, interactive and collaborative learning in the university environment. The integration of social media into the education system is a current issue that requires further enhancement, considering the identified challenges. The integration of these networks into educational processes is realised through the creation of an open environment for collective learning between students, which reinforces their importance in informal teaching practices. The study's scientific novelty lies in highlighting the hypothesis that digital transformation transforms social networks from simple communication tools into integral elements of the educational process, where students are actively involved in their own learning and knowledge exchange.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherFuturity Research Publishinguk_UA
dc.subjecttransformations in the education systemuk_UA
dc.subjectтрансформації в системі освітиuk_UA
dc.subjectlearninguk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectdigital technologiesuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectdigital toolsuk_UA
dc.subjectцифрові інструментиuk_UA
dc.titleThe Role of Social Media and Online Communities in Learning and Collaboration in the Age of Digital Transformationuk_UA
dc.title.alternativeРоль соціальних медіа та онлайн-спільнот у навчанні та співпраці в епоху цифрової трансформаціїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc378.147uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_Role_of_Soc.pdf297,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.