Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13721
Title: Digital-маркетинг в еру штучного інтелекту: персоналізація, автоматизація та аналітика
Other Titles: Digital Marketing in the Age of Artificial Intelligence: Personalization, Automation, and Analytics
Authors: Бондар, Олена Станіславівна
Bondar, Olena
Новікова, Вікторія Валеріївна
Novikova, Victoria
Keywords: цифрові технології;digital technologies;штучний інтелект;artificial intelligence;бізнес-моделі;business models;digital-маркетинг;digital marketing;конкурентна перевага;competitive advantage
Issue Date: 2024
Publisher: Полтава: ПП «Астрая»
Citation: Бондар О. С., Новікова В. В. Digital-маркетинг в еру штучного інтелекту: персоналізація, автоматизація та аналітика. Сталий розвиток підприємств в умовах сучасних економічних викликів: управлінські, ресурсні та безпекові аспекти: колективна монографія / Кол. авторів. Полтава: ПП «Астрая», 2024. 145 с.
Abstract: За останні два десятиліття діловий світ став свідком появи нових цифрових технологій і бізнес-моделей. Застосування бізнес-моделей цифрових платформ у роздрібній торгівлі та ІТ-послугах порушило традиційні моделі, що змусило фірми переглянути свої бізнес-стратегії та спонукає маркетологів створювати нові цінності для покупців та інших зацікавлених сторін. Сучасна епоха цифрових трансформацій відкрила перед бізнесом безпрецедентні можливості завдяки інтеграції штучного інтелекту (ШІ) у Digital-маркетинг. ШІ став не лише технологічним трендом, а й фундаментальною складовою стратегією, яка дозволяє компаніям ефективніше взаємодіяти з клієнтами, адаптуватися до їхнього потенціалу. В епоху Інтернету цифрові платформи не мають географічних кордонів. Платформені бізнес-моделі стають основною стратегією для міжнародних компаній у всьому світі. Завдяки цифровим технологіям стало легше виходити на кілька ринків одночасно, не применшуючи переваги ланцюга поставок і позиціонування бренду. Штучний інтелект став одним із ключових факторів розвитку digital-маркетингу за останнє десятиліття. Його застосування у персоналізації, аналітиці, автоматизації процесів та інших аспектах значно підвищило ефективність маркетингових кампаній.
Description: Over the past two decades, the business world has witnessed the emergence of new digital technologies and business models. The adoption of digital platform business models in retail and IT services has disrupted traditional models, forcing firms to rethink their business strategies and encouraging marketers to create new values ​​for customers and other stakeholders. The modern era of digital transformation has opened up unprecedented opportunities for businesses through the integration of artificial intelligence (AI) into digital marketing. AI has become not only a technological trend, but also a fundamental component of strategy that allows companies to interact more effectively with customers, adapting to their potential. In the Internet era, digital platforms have no geographical boundaries. Platform business models are becoming the main strategy for international companies around the world. Thanks to digital technologies, it has become easier to enter multiple markets simultaneously, without reducing the advantages of the supply chain and brand positioning. Artificial intelligence has become one of the key drivers of digital marketing development over the past decade. Its application in personalization, analytics, process automation, and other aspects has significantly increased the effectiveness of marketing campaigns.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13721
ISSN: 978-617-8466-03-9
metadata.dc.identifier.udc: 338.1:336:001.82
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Монографія_ 2024_на сайт-13-24.pdf524 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.