Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12832
Назва: | Pedagogy of cooperation: effective technology of teaching foreign languages |
Інші назви: | Педагогіка співробітництва: ефективна технологія навчання іноземних мов |
Автори: | Пилипенко, Інна Олександрівна Pylypenko, Inna |
Ключові слова: | Pedagogy;Педагогіка;cooperation;співробітництво;foreign languages;іноземні мови;teaching;навчання |
Дата публікації: | 10-вер-2024 |
Видавництво: | International Science Group |
Бібліографічний опис: | Пилипенко І. О. Pedagogy of cooperation: effective technology of teaching foreign languages / І.О. Пилипенко // Integration of science and practice as a mechanism of effective development : Conference Proceedings International scientific and practical conference (Copenhagen, 10-13th September, 2024). – Copenhagen, Denmark, 2024. – С. 168-169. |
Короткий огляд (реферат): | The importance of international communication has increased due to the rapid growth of economic, commercial, and cultural exchanges. A foreign language today is not so much a subject of study as a necessary tool in the communication system. Therefore, the tasks that face higher education institutions to improve the process of teaching and learning, become particularly acute. Therefore, for each student it is necessary to choose exactly the style of teaching that will help him get the necessary knowledge and which he can apply in the future. At the heart of personally oriented learning is the recognition of individuality, identity and self-worth of each person, its development as an individual endowed with his unique subjective experience. The principle of individualization and differentiation is of paramount importance. |
Опис: | Значення міжнародної комунікації зросло внаслідок швидкого зростання економічного, комерційного та культурного обміну. Іноземна мова сьогодні є не стільки предметом вивчення, скільки необхідним інструментом у системі спілкування. Тому завдання, які стоять перед вищими навчальними закладами щодо вдосконалення процесу викладання і навчання, набувають особливої гостроти. Тому для кожного учня необхідно підібрати саме той стиль навчання, який допоможе йому отримати необхідні знання і який він зможе застосувати в майбутньому. В основі особистісно орієнтованого навчання лежить визнання індивідуальності, самобутності та самоцінності кожної людини, становлення її як особистості, наділеної своїм унікальним суб’єктивним досвідом. Першочергове значення має принцип індивідуалізації та диференціації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12832 |
ISBN: | 979-8-89504-816-0 |
УДК: | 37.013:81'243 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pedagog_of_cooper.pdf | 550,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.