Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12831
Title: | Дослідження інтеграції штучного інтелекту в освітні програми для викладання іноземних мов |
Other Titles: | Research on the integration of artificial intelligence into educational programs for teaching foreign languages |
Authors: | Шерстюк, Надія Володимирівна Sherstiuk, Nadiia Бондар, Анна Вікторівна Bondar, Anna Пилипенко, Інна Олександрівна Pylypenko, Inna |
Keywords: | викладання іноземних мов;foreign language teaching;персоналізоване навчання;personalized learning;адаптивні технології;adaptive technologies;педагогіка;pedagogy;штучний інтелект;artificial intelligence |
Issue Date: | Nov-2024 |
Publisher: | Наукові перспективи |
Citation: | Шерстюк Н.В. Дослідження інтеграції штучного інтелекту в освітні програми для викладання іноземних мов / Н.В. Шерстюк, А.В. Бондар, І.О. Пилипенко // Вісник науки та освіти. Сер: філологія, культура і мистецтво, педагогіка, історія та археологія, соціологія. - Київ, 2024. - Вип. 10(28) - С. 578-590. DОІ: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-10(28)-578-590 |
Abstract: | У статті розглянуто проблему інтеграції штучного інтелекту (ШІ) в програми викладання іноземних мов, що надає нові можливості для підвищення ефективності освітнього процесу. У сучасному світі технології ШІ, як-от чат-боти, розпізнавання мови, адаптивні платформи навчання й автоматизовані системи перевірки, забезпечують персоналізовані підходи до навчання, покращують мовну практику й оптимізують зворотний зв’язок здобувача з викладачами. Це дослідження є систематичним оглядом джерел літератури, що аналізує ефективність інтеграції технологій штучного інтелекту для підвищення мотивації, залученості здобувачів, які вивчають іноземні мови. |
Description: | In this article, we explore the exciting potential of integrating artificial intelligence (AI) into foreign language teaching programs. This integration opens up new horizons for improving the efficiency of the learning process. In today’s world, AI technologies such as chatbots, speech recognition,adaptive learning platforms, and automated testing systems are revolutionizing language education. They provide personalized learning approaches, enhance language practice, and optimize learner feedback from teachers. This study is a systematic review of literature sources that examine the effectiveness of integrating artificial intelligence technologies to increase the motivation and engagement of foreign language learners. |
URI: | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12831 |
ISSN: | 2786-6165 |
metadata.dc.identifier.udc: | 378.016:81’243.091.3:004.89 |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Doslid_intergrat.pdf | 339,03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.