Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12831
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШерстюк, Надія Володимирівна-
dc.contributor.authorSherstiuk, Nadiia-
dc.contributor.authorБондар, Анна Вікторівна-
dc.contributor.authorBondar, Anna-
dc.contributor.authorПилипенко, Інна Олександрівна-
dc.contributor.authorPylypenko, Inna-
dc.date.accessioned2024-12-04T16:46:27Z-
dc.date.available2024-12-04T16:46:27Z-
dc.date.issued2024-11-
dc.identifier.citationШерстюк Н.В. Дослідження інтеграції штучного інтелекту в освітні програми для викладання іноземних мов / Н.В. Шерстюк, А.В. Бондар, І.О. Пилипенко // Вісник науки та освіти. Сер: філологія, культура і мистецтво, педагогіка, історія та археологія, соціологія. - Київ, 2024. - Вип. 10(28) - С. 578-590. DОІ: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-10(28)-578-590uk_UA
dc.identifier.issn2786-6165-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12831-
dc.descriptionIn this article, we explore the exciting potential of integrating artificial intelligence (AI) into foreign language teaching programs. This integration opens up new horizons for improving the efficiency of the learning process. In today’s world, AI technologies such as chatbots, speech recognition,adaptive learning platforms, and automated testing systems are revolutionizing language education. They provide personalized learning approaches, enhance language practice, and optimize learner feedback from teachers. This study is a systematic review of literature sources that examine the effectiveness of integrating artificial intelligence technologies to increase the motivation and engagement of foreign language learners.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему інтеграції штучного інтелекту (ШІ) в програми викладання іноземних мов, що надає нові можливості для підвищення ефективності освітнього процесу. У сучасному світі технології ШІ, як-от чат-боти, розпізнавання мови, адаптивні платформи навчання й автоматизовані системи перевірки, забезпечують персоналізовані підходи до навчання, покращують мовну практику й оптимізують зворотний зв’язок здобувача з викладачами. Це дослідження є систематичним оглядом джерел літератури, що аналізує ефективність інтеграції технологій штучного інтелекту для підвищення мотивації, залученості здобувачів, які вивчають іноземні мови.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаукові перспективиuk_UA
dc.subjectвикладання іноземних мовuk_UA
dc.subjectforeign language teachinguk_UA
dc.subjectперсоналізоване навчанняuk_UA
dc.subjectpersonalized learninguk_UA
dc.subjectадаптивні технологіїuk_UA
dc.subjectadaptive technologiesuk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectpedagogyuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.titleДослідження інтеграції штучного інтелекту в освітні програми для викладання іноземних мовuk_UA
dc.title.alternativeResearch on the integration of artificial intelligence into educational programs for teaching foreign languagesuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc378.016:81’243.091.3:004.89uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Doslid_intergrat.pdf339,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.