Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12831
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шерстюк, Надія Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Sherstiuk, Nadiia | - |
dc.contributor.author | Бондар, Анна Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Bondar, Anna | - |
dc.contributor.author | Пилипенко, Інна Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Pylypenko, Inna | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-04T16:46:27Z | - |
dc.date.available | 2024-12-04T16:46:27Z | - |
dc.date.issued | 2024-11 | - |
dc.identifier.citation | Шерстюк Н.В. Дослідження інтеграції штучного інтелекту в освітні програми для викладання іноземних мов / Н.В. Шерстюк, А.В. Бондар, І.О. Пилипенко // Вісник науки та освіти. Сер: філологія, культура і мистецтво, педагогіка, історія та археологія, соціологія. - Київ, 2024. - Вип. 10(28) - С. 578-590. DОІ: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-10(28)-578-590 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2786-6165 | - |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12831 | - |
dc.description | In this article, we explore the exciting potential of integrating artificial intelligence (AI) into foreign language teaching programs. This integration opens up new horizons for improving the efficiency of the learning process. In today’s world, AI technologies such as chatbots, speech recognition,adaptive learning platforms, and automated testing systems are revolutionizing language education. They provide personalized learning approaches, enhance language practice, and optimize learner feedback from teachers. This study is a systematic review of literature sources that examine the effectiveness of integrating artificial intelligence technologies to increase the motivation and engagement of foreign language learners. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему інтеграції штучного інтелекту (ШІ) в програми викладання іноземних мов, що надає нові можливості для підвищення ефективності освітнього процесу. У сучасному світі технології ШІ, як-от чат-боти, розпізнавання мови, адаптивні платформи навчання й автоматизовані системи перевірки, забезпечують персоналізовані підходи до навчання, покращують мовну практику й оптимізують зворотний зв’язок здобувача з викладачами. Це дослідження є систематичним оглядом джерел літератури, що аналізує ефективність інтеграції технологій штучного інтелекту для підвищення мотивації, залученості здобувачів, які вивчають іноземні мови. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Наукові перспективи | uk_UA |
dc.subject | викладання іноземних мов | uk_UA |
dc.subject | foreign language teaching | uk_UA |
dc.subject | персоналізоване навчання | uk_UA |
dc.subject | personalized learning | uk_UA |
dc.subject | адаптивні технології | uk_UA |
dc.subject | adaptive technologies | uk_UA |
dc.subject | педагогіка | uk_UA |
dc.subject | pedagogy | uk_UA |
dc.subject | штучний інтелект | uk_UA |
dc.subject | artificial intelligence | uk_UA |
dc.title | Дослідження інтеграції штучного інтелекту в освітні програми для викладання іноземних мов | uk_UA |
dc.title.alternative | Research on the integration of artificial intelligence into educational programs for teaching foreign languages | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378.016:81’243.091.3:004.89 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Doslid_intergrat.pdf | 339,03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.