Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12614
Title: | Реалізація неформальної кліматичної освіти молоді як умова забезпечення сталого розвитку |
Other Titles: | Implementation of non-formal climate education for youth as a condition for sustainable development |
Authors: | Димань, Наталія Олегівна Dyman, Natalia |
Keywords: | освіта для сталого розвитку;education for sustainable development;неформальна освіта;non-formal education;«кліматична освіта»;“climate education”;громадські організації;public organizations;молодіжні організації;youth organizations;проектна діяльність;project activities |
Issue Date: | 2021 |
Citation: | Димань Н.О. Реалізація неформальної кліматичної освіти молоді як умова забезпечення сталого розвитку:кваліфікаційна робота магістра: спец. 101"Екологія"/ БНАУ; Кафедра загальної екології та екотрофології. Наук.кер. В. В. Лавров, професор.- Біла Церква, 2021 |
Abstract: | Представлено бачення провідних науковців і освітян стосовно основних цілей і завдань екологічної освіти і просвітництва, доведено значущість цієї діяльності для забезпечення сталого розвитку. Розкрито с\ть і необхідність провадження «кліматичної освіти», наведено приклади успішних ініціатив у сфері освіти, навчання та інформування громадськості щодо питань зміни клімату. |
Description: | The vision of leading scientists and educators on the main goals and objectives of environmental education and enlightenment is presented. The importance of this activity for sustainable development is proved. The essence and necessity of climate education are revealed, examples of successful initiatives in the field of education, training and informing the public on climate change are given. |
URI: | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12614 |
metadata.dc.identifier.udc: | 502.131.1:37.091.33 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи (магістри) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Димань Н.pdf | 1,05 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.