Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12181
Назва: Психологічна складова співпраці викладача фізичної культури та психолога в закладі освіти
Інші назви: The psychological component of cooperation between a physical education teacher and a psychologist in an educational institution
Автори: Авдєєва, Тетяна Володимирівна
Гриценюк, Сніжанна Сергіївна
Avdieieva, Tetiana
Hrytseniuk, Snizhanna
Ключові слова: співпраця;психологічна просвіта;адаптація;розвиток соціальних навичок;мотивація;стрес;collaboration;psychological inlightening;adaptation;development of social skills,;motivation;stress
Дата публікації: 2024
Видавництво: Урок.ОСВІТА.UA
Бібліографічний опис: . Авдєєва Т. В. Психологічна складова співпраці викладача фізичної культури та психолога в закладі освіти / Т.В. Авдєєва, С.С. Гриценюк // Урок.ОСВІТА.UA. – Режим доступу URL: https://is.gd/gaYtHA
Короткий огляд (реферат): Мета статті – ознайомити педагогів із психологічною просвітою, яка визнається ключовою складовою успішного освітнього процесу; психологічна просвіта має на меті допомогти педагогам розуміти потреби та особливості здобувачів освіти, розвивати стресостійкість та сприяти ї хньому професійному зростанню.
Опис: Aim of the article - to acquaint teachers with the psychological inlightening that confesses the key constituent of successful educational process; psychological inlightening has for an object to help teachers to understand necessities and features of bread-winners of education, develop стресостійкість and promote ї хньому to the professional increase.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12181
УДК: 159.9.796
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.