Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12144
Назва: Інноваційні підходи до вдосконалення маркетингової стратегії санаторно-курортних закладів
Інші назви: Innovative approaches to improving the marketing strategy of health resorts
Автори: Слободянюк, М. В.
Slobodyaniuk, M.
Ключові слова: санаторно-курортні заклади, послуги, маркетинг, клієнти, тренди;health resort facilities, services, marketing, clients, trends
Дата публікації: кві-2024
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Слободянюк М. В. Інноваційні підходи до вдосконалення маркетингової стратегії санаторно-курортних закладів. Молодь – аграрній науці і виробництву: Інноваційні пріоритети у розвитку економіки та менеджменту: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти (Біла Церква, 24 квітня 2024 р.). Біла Церква: БНАУ, 2024. 267 с. Наук. кер.: О.І. Шемігон. С. 201-203
Короткий огляд (реферат): Впровадження новітніх підходів в маркетинговій діяльності є необхідною складовою маркетингу в умовах сучасної ринкової економіки. Дослідження присвячене вивченню можливих маркетингових стратегій та інноваційних трендів, що допоможуть покращити діяльність санаторно-курортних закладів.
Опис: Implementation of the latest approaches in marketing activity is a necessary component of marketing in the conditions of a modern market economy. The study is devoted to the study of possible marketing strategies and innovative trends that will help improve the activity of sanatorium-resort establishments.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12144
УДК: 005.342:339.138:614.215
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.