Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12141
Title: Розвиток системи агромаркетингу в забезпеченні ефективного управління підприємств аграрного сектору
Other Titles: Development of the agricultural marketing system in ensuring effective management of enterprises in the agrarian sector
Authors: Артімонова, Ірина Вікторівна
Artimonova, Iryna
Keywords: агромаркетинг, агропродовольче виробництво, агромаркетинговий інструментарій, екологоорієнтовані технології, ціноутворення, попит;agromarketing, agro-food production, agromarketing tools, environmentally-oriented technologies, pricing, demand
Issue Date: 24-Apr-2024
Publisher: Херсонський державний аграрно-економічний університет
Citation: Артімонова І.В. Розвиток системи агромаркетингу в забезпеченні ефективного управління підприємств аграрного сектору. Матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції: «Підприємництво, облік та фінанси: сучасний стан й перспективи повоєнного відродження», 24 квітня 2024 р., м. Херсон – Кропивницькій: Херсонський державний аграрно-економічний університет. С. 299–302.
Abstract: Відзначено проблематику ведення агробізнесу в умовах перманентних флуктуацій зовнішнього середовища та волатильності ринків збуту аграрної продукції. Обгрунтовано потребу в застосування ефективного маркетингового інструментарію в практичній діяльності підприємств аграрного сектору. Виокремлено особливості процесу формування системи агромаркетингу на підприємствах аграрного сектору. З’ясовано, що особливості агромаркетингу тісно пов’язані зі специфікою сільськогосподарського виробництва, яка характеризується різноманітністю асортименту продукції і учасників ринку, а також різноманіттям організаційно-правових форм господарювання суб’єктів агробізнесу
Description: The problems of conducting agribusiness in the conditions of permanent fluctuations of the external environment and volatility of agricultural products sales markets are noted. The need for the use of effective marketing tools in the practical activities of enterprises in the agrarian sector is substantiated. Peculiarities of the process of formation of the agricultural marketing system at enterprises of the agrarian sector are highlighted. It has been found that the peculiarities of agricultural marketing are closely related to the specifics of agricultural production, which is characterized by the diversity of the range of products and market participants, as well as the diversity of organizational and legal forms of management of agribusiness entities.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12141
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Репозитарій_3_ТЕЗИ_Херсон – Кропивницький_24.05.24.pdf548,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.