Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12139
Title: Екологічний маркетинг як складова політики сталого розвитку підприємства
Other Titles: Environmental marketing as a component of the company's sustainable development policy
Authors: Артімонова, Ірина Вікторівна
Artimonova, Iryna
Keywords: екологічний маркетинг, екологізація виробництва, екосистема, технології виробництва, довкілля;ecological marketing, greening of production, ecosystem, production technologies, environment
Issue Date: Aug-2023
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Citation: Артімонова І.В. Екологічний маркетинг як складова політики сталого розвитку підприємства. Матеріали IX-Міжнародного конгресу із соціальних наук імені Тараса Шевченка, 14-15 серпня 2023 р,. м. Луцьк: Волинський національний університет імені Лесі Українки. С. 277–279.
Abstract: Розкрито ключові аспекти використання інструментів екологічного маркетингу в контексті ефективної реалізації концепції сталого розвитку підприємств. Акцентувалась увага на проблемах і перспективах екологізації виробництва. Охарактеризовано сучасні еколого-орієнтовані управлінські маркетингові концепції для формування еколого-економічних імперативів сталого розвитку підприємства
Description: Key aspects of the use of environmental marketing tools in the context of effective implementation of the concept of sustainable development of enterprises are revealed. Attention was focused on the problems and prospects of greening production. Modern ecologically oriented management marketing concepts for the formation of ecological and economic imperatives of sustainable development of the enterprise are characterized.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12139
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Репозитарій_1_ТЕЗИ_Луцьк_14-15.08.2023.pdf513,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.