Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12094
Назва: Роль антикризового маркетингу в системі стратегічного управління підприємством
Інші назви: The role of anti-crisis marketing in the system of strategic management of the enterprise
Автори: Гринчук, Юлія Сергіївна
Grynchuk, Yulia
Повар-Бобровська, Ірина Володимирівна
Pоvar-Bobrovska, Iryna
Ключові слова: антикризове управління, стратегічні карти, бізнес-стратегії, Інструменти антикризового маркетингу;anti-crisis management, strategic maps, business strategies, tools of anti-crisis marketing
Дата публікації: бер-2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Гринчук Ю. С., Повар-Бобровська І. В. Роль антикризового маркетингу в системі стратегічного управління підприємством. Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, Київ : КНУТД, 30 березня 2023 року. С. 69-70.
Короткий огляд (реферат): Розглядається об’єктивна необхідність забезпечення ефективного розвитку підприємства в складних економічних умовах, що обумовлює розробку програми антикризового управління на засадах маркетингу, яка буде сприяти запобіганню банкрутства, виходу підприємства з кризи та відновленню платоспроможності та конкурентоспроможності підприємства.
Опис: The objective necessity of ensuring the effective development of the enterprise in difficult economic conditions is considered, which determines the development of an anti-crisis management program based on marketing, which will contribute to the prevention of bankruptcy, the exit of the enterprise from the crisis, and the restoration of the solvency and competitiveness of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12094
УДК: 339.138-044.372:005.21:005.59
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РОЛЬ АНТИКРИЗОВОГО МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ.pdf214,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.