Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12094
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГринчук, Юлія Сергіївна-
dc.contributor.authorGrynchuk, Yulia-
dc.contributor.authorПовар-Бобровська, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorPоvar-Bobrovska, Iryna-
dc.date.accessioned2024-06-28T10:53:28Z-
dc.date.available2024-06-28T10:53:28Z-
dc.date.issued2023-03-
dc.identifier.citationГринчук Ю. С., Повар-Бобровська І. В. Роль антикризового маркетингу в системі стратегічного управління підприємством. Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, Київ : КНУТД, 30 березня 2023 року. С. 69-70.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12094-
dc.descriptionThe objective necessity of ensuring the effective development of the enterprise in difficult economic conditions is considered, which determines the development of an anti-crisis management program based on marketing, which will contribute to the prevention of bankruptcy, the exit of the enterprise from the crisis, and the restoration of the solvency and competitiveness of the enterprise.uk_UA
dc.description.abstractРозглядається об’єктивна необхідність забезпечення ефективного розвитку підприємства в складних економічних умовах, що обумовлює розробку програми антикризового управління на засадах маркетингу, яка буде сприяти запобіганню банкрутства, виходу підприємства з кризи та відновленню платоспроможності та конкурентоспроможності підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk_UA
dc.subjectантикризове управління, стратегічні карти, бізнес-стратегії, Інструменти антикризового маркетингуuk_UA
dc.subjectanti-crisis management, strategic maps, business strategies, tools of anti-crisis marketinguk_UA
dc.titleРоль антикризового маркетингу в системі стратегічного управління підприємствомuk_UA
dc.title.alternativeThe role of anti-crisis marketing in the system of strategic management of the enterpriseuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc339.138-044.372:005.21:005.59uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РОЛЬ АНТИКРИЗОВОГО МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ.pdf214,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.