Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12027
Title: Синтетичні засоби маркетингових комунікацій як зовнішній фактор впливу на поведінку споживачів
Other Titles: Synthetic means of marketing communications as an external factor influencing consumer behavior
Authors: Герасименко, Ірина Олександрівна
Gerasimenko, Iryna
Keywords: маркетингові комунікації, синтетичні маркетингові засоби, фактори впливу, поведінка споживачів, інформація, позитивне ставлення;marketing communications, synthetic marketing tools, influencing factors, consumer behavior, information, positive attitude
Issue Date: Oct-2023
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Citation: Герасименко І.О. Синтетичні засоби маркетингових комунікацій як зовнішній фактор впливу на поведінку споживачів // Міжнародна науково-практична конференція «АГРАРНА ОСВІТА ТА НАУКА: ДОСЯГНЕННЯ, РОЛЬ, ФАКТОРИ РОСТУ». Стратегічні пріоритети розвитку економіки, фінансів, обліку, підприємництва та торгівлі, менеджменту, публічного управління в Україні та світі, м. Біла Церква, 26 жовтня 2023 р., С. 45-47.
Abstract: Обґрунтовано актуальність та роль інтегрованих маркетингових засобів в забезпеченні конкурентних переваг підприємства на ринку. Висвітлено вплив синтетичних засобів маркетингових комунікацій на купівельну поведінку споживачів. Проаналізовано взаємозв’язок синтетичних маркетингових комунікацій та поведінки кінцевих споживачів
Description: The relevance and role of integrated marketing tools in ensuring the company's competitive advantages on the market are substantiated. The influence of synthetic means of marketing communications on the purchasing behavior of consumers is highlighted. The relationship between synthetic marketing communications and the behavior of end consumers is analyzed
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12027
metadata.dc.identifier.udc: 339.138:316.77:366.1
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СИНТЕТИЧНІ ЗАСОБИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ.pdf1,88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.