Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11465
Title: | Організація освітнього процесу та впровадження дуальної форми навчання в процесі підготовки фахівця з геодезії та землеустрою в коледжі |
Other Titles: | Organization of the educational process and implementation of a dual form of education in the process of training a specialist in geodesy and land management at the college |
Authors: | Прокопенко, Ірина Павлівна Prokopenko, Iryna |
Keywords: | Коледж;освітній процес;фахівець з геодезії та землеустрою;практичне навчання;дуальна освіта;College;educational process;specialist in geodesy and land management;practical training;dual education |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | ВСП «РФК НУБіП Україна» |
Abstract: | Розглянуто особливості організації освітнього процесу підготовки фахових молодших бакалаврів з геодезії та землеустрою у ВСП «Бобринецький АФК ім. В. Порика БНАУ», запропоновано шляхи впровадження дуальної освіти The peculiarities of the organization of the educational process of training professional junior bachelors in geodesy and land management at VSP "Bobrynetsk AFK named after V. Porika of the National Academy of Sciences of the Republic of Belarus", proposed ways of implementing dual education |
Description: | Прокопенко І.П. Організація освітнього процесу та впровадження дуальної форми навчання в процесі підготовки фахівця з геодезії та землеустрою в коледжі / І.П.Прокопенко// Збірник матеріалів Х Всеукраїнського інтернет-форуму GeoWeek 2024. 22- 24 квітня 2024 р., Рівне, Україна. – Р.: ВСП «РФК НУБіП України», 2024.-С. 89-92. |
URI: | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11465 |
metadata.dc.identifier.udc: | 378.147 |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Orhanizatsiia osvitnoho protsesu ta vprovadzhennia dualnoi formy navchannia v protsesi pidhotovky fakhivtsia z heodezii ta zemleustroiu v koledzhi.pdf | 179,96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.