Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10233
Title: | Труднощі в організації дистанційного навчання з іноземної мови за професійним спрямуванням в сучасних реаліях освіти України |
Other Titles: | Difficulties in the organization of distance learning of a foreign language in a professional direction in the modern realities of education in Ukraine |
Authors: | Зелінська, Віта Анатоліївна Zelinska, Vita |
Keywords: | дистанційне навчання;distance education;освіта;education;іноземна мова;Foreign Language |
Issue Date: | 3-Nov-2023 |
Publisher: | Західноукраїнський національний університет Навчально-науковий інститут міжнародних відносин ім. Б. Д. Гаврилишина |
Citation: | Зелінська В. А. Труднощі в організації дистанційного навчання з іноземної мови за професійним спрямуванням в сучасних реаліях освіти України / В. А. Зелінська // Новітня парадигма сучасної лінгвістики, іншомовної комунікації та методики : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (ЗУНУ, 3 листопада 2023 р.). – Тернопіль, 2023. – С. 51-53. |
Abstract: | Питання цифрового (дистанційного та онлайн) навчання вже давно досліджуються як українськими так і зарубіжними науковцями. Сьогодні це одна з провідних тенденцій світу в освіті, адже особливістю дистанційного навчання є його доступність. Цифрові освітні технології у викладанні іноземної мови за професійним спрямуванням використовуються у навчальному процесі для: мотивації та стимулювання студентів в опануванні мови; доповнення в навчальний процес опанування іноземної мови легкості і доступності в управлінні та моніторингу досягнень студентів; інтерактивності в опануванні іноземною мовою; обміну досвідом. |
Description: | Issues of digital (distance and online) education have long been studied by both Ukrainian and foreign scientists. Today, this is one of the world's leading trends in education, because distance learning is characterized by its accessibility. Digital educational technologies in the teaching of a foreign language in a professional direction are used in the educational process to: motivate and stimulate students in mastering the language; adding to the educational process of learning a foreign language ease and accessibility in managing and monitoring student achievements; interactivity in learning a foreign language; exchange of experience. |
URI: | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10233 |
metadata.dc.identifier.udc: | 81’42 |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Trudnoshchi_v_or.pdf | 915,64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.