Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10078
Title: Формування та вдосконалення механізму управління якістю продукції на підприємствах (за матеріалами Сквирського районного споживчого товариства)
Other Titles: Formation and improvement of the product quality management mechanism at enterprises (based on the materials of Skvyra District Consumer Society)
Authors: Швидкий, Назар Олександрович
Shvydkyi, Nazar
Keywords: якість продукції;конкурентоспроможність продукції;механізм управління якістю продукції;product quality;product competitiveness;product quality management mechanism
Issue Date: 2023
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Citation: Швидкий Н. О. Формування та вдосконалення механізму управління якістю продукції на підприємствах (за матеріалами Сквирського районного споживчого товариства) : кваліфікаційна робота магістра (073 «Менеджмент») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту. Наук. кер.: Д. М. Утеченко, доцент. Біла Церква, 2023. 84 с.
Abstract: Описано функції системи управління якістю продукції (послуг), висвітлено трактування терміну «управління якістю» з позицій різних науковців, вказано на систему загальних та одиничних показників, які характеризують якість продукції. Охарактеризовано підходи до управління якістю на підприємстві – управлінський, економічний, нормативний, внутрішній та зовнішній, а також основні аспекти системи управління якістю продукції підприємства. У аналітичному розділі роботи наведено характеристику досліджуваного підприємства за такими ознаками, як організаційна форма, профіль та види господарської діяльності, форма власності. Вивчено основні фактори зовнішнього середовища, які чинять вплив на господарську діяльність Сквирського РайСТ.
Description: The functions of the quality management system for products (services) are described, the interpretation of the term "quality management" from the point of view of various scholars is highlighted, and a system of general and individual indicators characterizing product quality is indicated. The author characterizes the approaches to quality management at an enterprise - managerial, economic, regulatory, internal and external, as well as the main aspects of the enterprise quality management system. The research section of this paper describes the characteristics of the enterprise under study by such features as organizational form, profile and types of economic activity, and form of ownership. The main factors of the external environment that influence the economic activity of Skvyra District Consumer Society are studied.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10078
metadata.dc.identifier.udc: 005.336.3
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Швидкий Н.О. .pdf439,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.