Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-20 зі 20.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2010Концепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємстваАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2014Особенности формирования потребительского спроса на агропродовольственном рынке УкраиныАртимонова, Ирина Викторовна; Artimonova, Irina; Артімонова, Ірина Вікторівна
2010Особливості формування і функціонування служби маркетингу на аграрних підприємствахАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2021Методичні підходи до управління грошовими потоками в рамках оцінки вартості підприємства корпоративного типуАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina; Герасименко, Ірина Олександрівна; Herasymenko, Irina; Гутко, Людмила Миколаївна; Gutko, Ludmila
2021Напрями удосконалення методики оцінки кредитоспроможності потенційних позичальників банкуАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina; Солодуха, Максим Петрович; Soloduha, Maksym
2020Оцінка ринкової вартості фінансових інвестицій підприємств корпоративного типуАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2017Обгрунтування засобів стимулювання збуту на агропродовольчому ринкуАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2009Особливості маркетингової діяльності підприємств АПКАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2011Щодо питання організаційних засад аграрного маркетингу агропідприємствамиАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2010Засади формування маркетингових стратегій агропідприємствАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina