Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9986
Назва: Формування стратегій підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства
Інші назви: Formation of strategies for increasing the competitiveness of the company's products
Автори: Саєнко, Вікторія Едуардівна
Sayenko, Victoria
Ключові слова: конкурентоспроможність, асортимент морозива, стратегія, форму-вання, ринкова ніша;competitiveness, assortment of ice cream, strategy, formation, market niche
Дата публікації: тра-2022
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Формування стратегій підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства. Молодь – аграрній науці виробництву: Інноваційні пріоритети у розвитку економіки та менеджменту: матеріали Всеукраїнської науково- практичної конференції здобувачів вищої освіти (Біла Церква, 19 травня 2022). Наук. кер.: А.О. Шевченко. С.91-93.
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено сутність поняття конкурентоспроможності продукції, зроблено аналіз основних конкурентних переваг досліджуваного підприємства та визначено стратегії підвищення конкурентоспроможності продукції.
Опис: The work examines the essence of the concept of product competitiveness, analyzes the main competitive advantages of the enterprise under study, and defines strategies for increasing product competitiveness
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9986
УДК: 339.96
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf133,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.