Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9901
Назва: Роль PR-менеджменту в реалізації корпоративної соціальної відповідальності
Інші назви: The role of PR management in the implementation of corporate social responsibility
Автори: Биба, Валентина Анатоліївна
Byba, Valentina
Утеченко, Дар’я Миколаївна
Utechenko, Darya
Ключові слова: корпоративна соціальна відповідальність, PR, стратегія, бізнес;corporate social responsibility, PR, strategy, business
Дата публікації: жов-2022
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Утеченко Д., Биба В. Роль PR-менеджменту в реалізації корпоративної соціальної відповідальності. Міжнародна науково-практична конференція Аграрна освіта та наука: Досягнення, роль, фактори росту. Стратегічні пріоритети розвитку економіки, фінансів, обліку, підприємництва та торгівлі, менеджменту, публічного управління в Україні та світі матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (20 жовтня 2022 р., м. Біла Церква). БНАУ. С. 10–11
Короткий огляд (реферат): Корпоративна соціальна відповідальність нині є джерелом позитивних зв'язків з громадськістю для бізнесу, а саме тема етичних відносин є важливою для PR. Сьогодні споживачі хочуть більше, ніж просто низькі ціни, і хочуть, щоб підприємства справедливо ставилися до своїх працівників.
Опис: Corporate social responsibility is now a source of positive public relations for business, and the topic of ethical relations is important for PR. Today's consumers want more than just low prices and want businesses to treat their workers fairly.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9901
УДК: 005.35:659.4
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf83,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.