Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9894
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаврик, Олеся Юріївна-
dc.contributor.authorGavryk, Olesia-
dc.contributor.authorСвиноус, Іван Вікторович-
dc.contributor.authorSvinous, Ivan-
dc.contributor.authorСлободенюк, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorSlobodenyuk, Oksana-
dc.contributor.authorПрисяжнюк, Наталія Михайлівна-
dc.contributor.authorPrysiazhniuk, Natalia-
dc.contributor.authorОсадчий, Максим Сергійович-
dc.contributor.authorOsadchii, Maxim-
dc.date.accessioned2024-02-12T07:30:50Z-
dc.date.available2024-02-12T07:30:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСвиноус І. В., Слободенюк О. І., Присяжнюк Н. М., Гаврик О. Ю.,Осадчий М. С.. Екологічне оподаткування: світовий досвід та викладання для України. Науково-виробничий журнал. «Інвестиції: Практика та досвід» № 15 . 2021. С. 19–24. DOI: 10.32702/2306_6814.2021.15.19uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9894-
dc.descriptionThe international community has already fully realized the need to create a global system of environmental security, to review the legal framework for environmental protection activities and to form effective economic mechanisms to stimulate business entities to reduce the level of environmental pollution and sustainable development. International experience shows that only coordinated systemic actions of the state, society and business can eliminate or minimize environmental threats in one's habitat. A high ratio of environmental tax revenues to general taxation is not necessarily a sign of a high priority for environmental protection. The energy tax was originally used without environmental goals. In addition, the level of this indicator cannot speak about the achievement of the goal of environmental policy. This may be the result of changes in the economy. At the same time, the decrease in environmental tax revenues in recent years may be the result of the use of innovations in market instruments of state policy (trading CO2 emissions, environmental insurance). Thus, environmental taxation should be used as one of the most effective tools for accelerating the transition from traditional energy carriers to renewable energy sources, increasing energy efficiency. Thus, noting the planned transition to the integrated use of environmental management tools and the positive results of the environmental tax reforms, it is necessary to point out the following main trends and principles of their implementation in most countries: the use of the "polluter pays" principle; translation of environmental payments for "emissions into the atmosphere" into payments for "emissions into the economy"; tax reforms are aimed at shifting emphasis from taxes on labor and capital to taxes on the consumption of natural resources; the transition to a low-carbon, energy-efficient economy is underway; wide use of environmental subsidies and financial incentives in environmental management.uk_UA
dc.description.abstractМіжнародне співтовариство вже повною мірою усвідомило необхідність створення глобальної системи екологічної безпеки, перегляду правової бази природоохоронної діяльності та формування дієвих економічних механізмів стимулювання господарюючих суб'єктів до зниження рівня забруднень навколишнього середовища, сталого розвитку. Міжнародний досвід показує, що тільки злагоджені системні дії держави, суспільства і бізнесу здатні усунути або мінімізувати екологічні загрози в своєму середовищі проживання. Високе співвідношення екологічних податкових надходжень від загального оподаткування не обов'язково є ознакою високого пріоритету охорони навколишнього середовища. Енергетичний податок спочатку використовувався без екологічних цілей. Крім того, рівень цього показника не може говорити і про досягнення мети екологічної політики. Це може бути результатом змін в економіці. При цьому зниження екологічних податкових доходів в останні роки може бути результатом використання інновацій в ринкових інструментах державної політики (торгівля викидами CO2, екологічне страхування). Таким чином, екологічне оподаткування повинно використовуватися як один з найбільш ефективних інструментів для прискорення переходу від традиційних енергоносіїв до поновлюваних джерел енергії, підвищення енергоефективності. Таким чином, відзначаючи планомірний перехід до комплексного використання інструментів екологічного менеджменту та позитивні результати проведення реформ екологічних податків, необхідно вказати на такі основні тенденції та принципи їх реалізації в більшості країн: використання принципу "забруднювач платить"; переклад екологічних платежів за "викиди в атмосферу" на платежі за "викиди в економіку"; податкові реформи націлені на зміщення акцентів з податків на працю і капітал до податків на споживання природних ресурсів; здійснюється перехід на низьковуглецеву енергоефективну економіку; широке використання екологічних субсидій і фінансових стимулів в екологічному менеджменті.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТОВ `"ДКС Центр"uk_UA
dc.subjectнавколишнє середовище, оподаткування, екологія, державна політика, екологічний податокuk_UA
dc.subjectenvironment, taxation, ecology, statepolicy, ecologicaltaxuk_UA
dc.titleЕкологічне оподаткування: світовий досвід та викладання для Україниuk_UA
dc.title.alternativeEnvironmental taxation: world experience and teaching for Ukraineuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc336.221:502.1(100)(477)uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf628,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.