Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9762
Назва: Засади формування маркетингових стратегій агропідприємств
Інші назви: Principles of formation of marketing strategies of agricultural enterprises
Автори: Артімонова, Ірина Вікторівна
Artimonova, Irina
Ключові слова: маркетинг, маркетингова стратегія, аграрні підприємства;marketing, marketing strategy, agricultural enterprises
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Засади формування маркетингових стратегій агропідприємств / І.В. Артімонова // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. – Харків, 2010. – № 97. – С. 3–11.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито теоретичні аспекти сутності господарсько-маркетингової стратегії. Сформовано особливості формування маркетингових стратегій на вітчизняних аграрних підприємствах в ринкових умовах. Обгрунтовано структурну схему маркетингових стратегій.
Опис: The article reveals the theoretical aspects of the essence of economic and marketing strategy. Peculiarities of formation of marketing strategies at domestic agricultural enterprises in market conditions are formed. The structural scheme of marketing strategies is substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9762
УДК: 658.81:631.11
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Principles_of_formation.pdf261,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.