Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9760
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рєзнік, Віта Григорівна | - |
dc.contributor.author | Rieznik, Vita | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-08T06:20:57Z | - |
dc.date.available | 2024-02-08T06:20:57Z | - |
dc.date.issued | 2023-11-24 | - |
dc.identifier.citation | Рєзнік В.Г. Труднощі формування німецькомовної лексичної компетенції у студентів-філологів: методичний аспект / В.Г. Рєзнік // Суспільство, наука, освіта: актуальні дослідження, теорія та практика : тези доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. (БІЕУ Університету "Україна", 23-24 листопада 2023 р.). - Біла Церква, 2023. - С. 49-51. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9760 | - |
dc.description | Lexical competence is part of linguistic competence, which involves knowing the means by which lexical units can be transformed into meaningful statements. The successful formation of lexical competence in philology students depends not only on well-developed skills in using the studied set of vocabulary, but also on the assimilation of structural, grammatical, orthographic features of the use of this or that lexical unit in writing and in oral speech. | uk_UA |
dc.description.abstract | Лексична компетенція входить до складу лінгвістичної, що у свою чергу передбачає знання засобів, за допомогою яких можна перетворити лексичні одиниці в осмислені висловлювання. Успішне формування лексичної компетенції у студентів-філологів залежить не лише від відмінно розвинутих навичок використання вивченого набору лексики, але й від засвоєння структурних, граматичних, орфографічних особливостей вживання тієї чи іншої лексичної одиниці на письмі та в усному мовленні. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Білоцерківський інститут економіки та управління університету «Україна» | uk_UA |
dc.subject | лексична компетенція | uk_UA |
dc.subject | lexical competence | uk_UA |
dc.subject | методичний аспект | uk_UA |
dc.subject | methodical aspect | uk_UA |
dc.subject | міжкультурна комунікація | uk_UA |
dc.subject | intercultural communication | uk_UA |
dc.subject | стратегії розвитку | uk_UA |
dc.subject | development strategies | uk_UA |
dc.title | Труднощі формування німецькомовної лексичної компетенції у студентів-філологів: методичний аспект | uk_UA |
dc.title.alternative | Difficulties in the formation of German lexical competence in philology students: methodological aspect | uk_UA |
dc.type | Тези доповідей, Матеріали конференцій | uk_UA |
dc.identifier.udc | 811.112.2'373:80-057.87 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Trudnoshchi_form.pdf | 569,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.