Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9536
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХрик, Василь Михайлович-
dc.contributor.authorЯшник, Світлана Валеріївна-
dc.contributor.authorКімейчук, Іван Васильович-
dc.contributor.authorKhryk, Vasyl-
dc.contributor.authorYashnyk, Svitlana-
dc.contributor.authorKimeichuk, Ivan-
dc.date.accessioned2024-02-04T09:19:47Z-
dc.date.available2024-02-04T09:19:47Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationХрик В., Яшник С., Кімейчук І. Теорія і методика викладання дисципліни «лісівництво» для майбутніх фахівців лісогосподарської галузі. Socio-economic development of regions: strategies, models, innovations. Monograph. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole. Opole. – 2021. – С. 317–336uk_UA
dc.identifier.issn978-83-66567-36-8-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9536-
dc.descriptionThe combination of successful mastering of the material of the discipline "Forestry" with the positive consequences of this method for the further education of students allows us to recommend it as a method of working with future specialists in the process of studying various disciplines. It can be concluded that students support the standard operating system of building a working program. However, they would like to introduce new methods in the preparation and conduct of training sessions for better assimilation of the material. Among these can be game methods of learning, analysis of industrial situations, solving problem situations, the results of which without a test of knowledge will be an assessment of students' work. As a result of the conducted experimental research, it was established that the success rates of the students of the experimental group increased, which indicates the mathematically justified expediency of using the proposed method of conducting classes in the discipline "Forestry" in the training of future specialists in the forestry industry.uk_UA
dc.description.abstractПоєднання успішного оволодіння матеріалом дисципліни "Лісівництво" з позитивними наслідками даної методики для подальшого навчання студентів дозволяє нам рекомендувати її, як методику роботи з майбутніми фахівцями у процесі вивчення різних дисциплін. Можна зробити висновок, що студенти підтримують стандартну діючу систему побудови робочої програми. Однак вони хотіли б для якіснішого засвоєння матеріалу ввести нові методи в підготовку, проведення навчальних занять. Серед таких можуть бути ігрові методи навчання, аналіз виробничих ситуацій [17], вирішення проблемних ситуацій, результати яких без тестової перевірки знань і будуть оцінкою роботи студентів [14]. У результаті проведеного експериментального дослідження встановлено, що показники успішності студентів експериментальної групи зросли, що вказує на математично обґрунтовану доцільність використання запропонованої методики проведення занять з дисципліни «Лісівництво» при підготовці майбутніх фахівців лісогосподарської галузі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherThe Academy of Management and Administration in Opoleuk_UA
dc.subjectлісівництво, рубки головного користування, рубки догляду, методика викладання практичних робіт, майбутні фахівці лісового господарстваuk_UA
dc.subjectforestry, felling for main use, felling for care, method of teaching practical work, future specialists in forestryuk_UA
dc.titleТеорія і методика викладання дисципліни «лісівництво» для майбутніх фахівців лісогосподарської галузіuk_UA
dc.title.alternativeTheory and methodology of teaching the discipline "Forestry" for future specialists in the forestry industryuk_UA
dc.typeМонографіяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
teoriia_i_metodyka.pdf1,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.