Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9520
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМолчанов, Назар Сергійович-
dc.contributor.authorMolchanov, Nazar-
dc.date.accessioned2024-02-03T20:11:07Z-
dc.date.available2024-02-03T20:11:07Z-
dc.date.issued2023-11-20-
dc.identifier.citationМолчанов Н.С. Економічні основи формування ринку молока: Магістерська робота: (051 «Економіка») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра економіки та економічної теорії; Наук. кер.: М.А.Однорог,к.е.н., доцент– Біла Церква., 2023. – 77 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9520-
dc.descriptionIt was determined that milk production in Ukraine remains unattractive for agribusiness due to the long term of capital circulation and lack of state support. It has been confirmed that the main principle of the development of the milk market is the principle of bipolarization: on the one hand – an integrated producer, on the other – the end consumer. Reconciliation of demand and supply for food products is achieved by forecasting the need for agricultural products, which is carried out taking into account the scientifically based nutrition of the population, its incomes and elasticity coefficients that reflect changes in the consumption of food products and incomes of the population. It was established that the competitive advantages of agricultural products can be characterized by the level of superiority of a number of parameters, which are grouped into consumer (product properties), economic (production costs, marketing costs, product price) and marketing (payment and supply conditions, development of international marketing and logistics systems).uk_UA
dc.description.abstractВизначено, що виробництво молока в Україні залишається непривабливим для агробізнесу через великий термін обігу капіталу і відсутність державної підтримки. Підтверджено, що основним принципом розвитку ринку молока є принцип біполяризації: з одного боку – інтегрований виробник, з іншого – кінцевий споживач. Узгодження попиту та пропозиції на продукти харчування досягається за рахунок прогнозування потреби на сільськогосподарську продукцію, яке здійснюється з урахуванням науково обґрунтованого харчування населення, його доходів та коефіцієнтів еластичності, що відображають зміни споживання продуктів харчування і доходів населення. Встановлено, що конкурентні переваги сільськогосподарської продукції можна охарактеризувати рівнем переваги низки параметрів, які групують на споживчі (властивість продукції), економічні (виробничі витрати, маркетингові витрати, ціна продукції) і маркетингові (умови платежу та постачання, розвиненість систем міжнародного маркетингу та логістики).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectринок молока, розвиток, молочна продукція, підприємство, галузь.uk_UA
dc.subjectmilk market, development, dairy products, enterprise, industry.uk_UA
dc.titleЕкономічні основи формування ринку молокаuk_UA
dc.title.alternativeEconomic foundations of milk market formationuk_UA
dc.typeКваліфікаційні роботиuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
formuvannya rynku moloka.pdf658,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.