Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9497
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПилипенко, Інна Олександрівна-
dc.contributor.authorPylypenko, Inna-
dc.date.accessioned2024-02-03T18:08:48Z-
dc.date.available2024-02-03T18:08:48Z-
dc.date.issued2024-01-16-
dc.identifier.citationПилипенко І.О. The role of authentic materials for philology students in English classes. / І.О. Пилипенко // Innovations in education : prospects and challenges of today: The 2nd International scientific and practical conference (16-19 January, 2024). – Sofia, Bulgaria, 2024. – P. 205-207.uk_UA
dc.identifier.issn979-8-89292-753-6-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9497-
dc.descriptionThe use of authentic materials in the study of a foreign language for philology students opens up a number of unique opportunities, as it allows not only to master the language, but also to gain additional knowledge in the field and familiarity with foreign culture. Unlike printed authentic material on a certain topic, which, of course, can have high informative, educational and cognitive value, audio and video, in addition to content, also contains visual information. Audiovisual series allows students to better understand both factual information and linguistic features of language in a particular context, since visual support of the sound series in a foreign language contributes to a deeper and more accurate understanding of the meaning and development of phonemic and auditory abilities of students. The use of authentic materials activates the attention and memory of students, expands their horizons, improves communication skills in a foreign language.uk_UA
dc.description.abstractПри використанні автентичних матеріалів у вивченні іноземної мови для філології студенти відкривають ряд унікальних можливостей, так як це дозволяє не тільки засвоїти мову, але і отримати додаткові знання в області іноземної культури. На відміну від друкованого автентичного матеріалу на певну тему, який, звичайно, може мати високу інформативну, пізнавальну та пізнавальну цінність, аудіо та відео, крім контенту, містить ще й візуальну інформацію. Аудіовізуальний ряд дозволяє студентам краще розуміти як фактичну інформацію, так і мовні особливості мови в конкретному контексті, оскільки візуальна підтримка звукового ряду іноземною мовою сприяє більш глибокому і точному розумінню сенсу і розвитку фонематичних і слухових здібностей учнів. Використання автентичних матеріалів активізує увагу та пам'ять учнів, розширює їх кругозір, покращує навички спілкування іноземною мовою.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherInternational Science Groupuk_UA
dc.subjectавтентичністьuk_UA
dc.subjectauthenticityuk_UA
dc.subjectоригіналuk_UA
dc.subjectoriginalityuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectcommunicative competenceuk_UA
dc.subjectаудіюванняuk_UA
dc.subjectlisteninguk_UA
dc.titleThe role of authentic materials for philology students in English classesuk_UA
dc.title.alternativeРоль автентичних матеріалів для студентів-філологів на заняттях англійської мовиuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc377uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ze_rolof_osentic.pdf490,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.