Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9462
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПаска, Ігор Миколайович-
dc.contributor.authorВасиленко, Олена Ігорівна-
dc.contributor.authorПонедільчук, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorЗаболотний, В'ячеслав Сергійович-
dc.contributor.authorPaska, Ihor-
dc.contributor.authorVasylenko, Olena-
dc.contributor.authorPonedilchuk, Tetiana-
dc.contributor.authorZabolotnyi, Vyacheslav-
dc.date.accessioned2024-02-01T10:42:25Z-
dc.date.available2024-02-01T10:42:25Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn2306-4994 (print)-
dc.identifier.issn2310-8770 (online)-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9462-
dc.descriptionПаска І. М., Василенко О. І., Понедільчук Т. В., Заболотний В.С. Формування фінансових показників комерціалізації освітніх послуг аграрних закладів вищої освіти України. Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії і практики. 2021. № 6 (41). С. 173–181. DOI: 10.18371/fcaptp.v6i41.251429uk_UA
dc.description.abstractРозроблено та обґрунтовано методику формування і розрахунку фінансових показників комерціалізації освітніх послуг аграрних закладів вищої освіти України для оцінювання рівня їхньої фінансової стійкості та конкурентоспроможності. Запропоновано модель залежності критеріїв конкурентоспроможності ЗВО від факторів впливу та сформовано перелік додаткових послуг, які можуть бути комерціалізовані. Проаналізовано міжнародний і вітчизняний досвід джерел фінансування ЗВО; фінансові показники за рівнем освіти для різних країн світу; формування сучасної методики і джерел фінансування аграрних ЗВО України; джерела надходжень та витрат загального і спеціального фондів, у тому числі фінансування наукових досліджень; фактори впливу на рівень конкурентоспроможності. Визначено динаміку змін надходжень від освітніх послуг аграрних закладів вищої освіти України у 2019—2021 рр. за джерелами фінансування на базі даних їхніх кошторисів. Наведено результати розрахунків фінансових показників комерціалізації. Під час дослідження використано загальнонаукові методи: емпіричного рівня (розрахунок, порівняння), теоретичного рівня (аналіз, узагальнення, моделювання); дані літературних джерел; дані фонду заробітної плати науково-педагогічних працівників, дані надходжень від освітніх послуг і дані видатків освітніх послуг за різними джерелами фінансування аграрних ЗВО. Факторами впливу на рівень конкурентоспроможності визначено: джерела фінансування, якість освітніх послуг, інноваційний розвиток, людські ресурси, міжнародну діяльність, співпрацю з роботодавцями, брендинг, додаткові послуги. Установлено основні критерії конкурентоспроможності: імідж (репутація) закладу, фінансова стійкість, контингент, кількість працевлаштованих за спеціальністю. Сформовано систему показників, що визначають рівень фінансової стійкості аграрних ЗВО. The paper develops and substantiates the methods for formation and calculation of financial indicators of educational services commercialization to be applied in Ukrainian higher education agrarian institutions to assess their financial stability and competitiveness level. The model of the institution competitiveness criteria dependence on the influence factors was offered and the list of additional services which can be commercialized was drawn up. The international and domestic experience in institutions financing sources was analyzed along with financial indicators considering education level for different countries, formation of modern methods and sources of Ukrainian higher education agrarian institutions, general and special funds income and expenditure sources including R&D funding, factors influencing the competitiveness level. The dynamics of changes in revenues from educational services in Ukrainian higher education agrarian institutions in 2019—2021 by funding sources based on the data of their estimates was determined. The results of commercialization financial indicators calculations were given in the paper. General scientific methods were applied during the research including empirical level methods (calculation, comparison), theoretical level (analysis, generalization, modeling); data from literature sources; data on the staff salary fund, data on revenues from educational services and data on expenditures on educational services from various sources of funding for agrarian institutions. Factors influencing the competitiveness level were identified. These include sources of funding, educational services quality, innovative development, human resources, international activities, cooperation with employers, branding, additional services. The main criteria of competitiveness such as image (reputation) of the institution, financial stability, contingent, number of employees in the specialty were established. A system of indicators that determine the level of higher education agrarian institution stability was drawn up.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherФінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії і практикиuk_UA
dc.relation.ispartofseries;№ 6 (41)-
dc.subjectаграрний заклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectосвітні послугиuk_UA
dc.subjectфінансові показники комерціалізаціїuk_UA
dc.subjectфінансова стійкістьuk_UA
dc.subjecthigher education agrarian institutionuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjecteducational servicesuk_UA
dc.subjectfinancial indicators of commercializationuk_UA
dc.subjectfinancial stabilityuk_UA
dc.titleФормування фінансових показників комерціалізації освітніх послуг аграрних закладів вищої освіти Україниuk_UA
dc.title.alternativeFormation of Commercialization Financial Indicators of Educational Services in Ukrainian Higher Education Agriculture Institutionsuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc378.014.543.5:63uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
formuvannia_finansovykh.pdfОсновна стаття490,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.