Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9392
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедоренко, Дмитро Валентинович-
dc.contributor.authorFedorenko, Dmytro-
dc.date.accessioned2024-01-23T11:22:11Z-
dc.date.available2024-01-23T11:22:11Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФедоренко Д. В. Управління маркетинговими дослідженнями та маркетинговою діяльністю підприємств в сучасних умовах (на матеріалах ПрАТ «МЗВКК» м. Миронівка) : кваліфікаційна робота магістра (073 «Менеджмент») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту. Наук. кер.: М. В. Вихор, доцент. Біла Церква, 2023. 103 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9392-
dc.descriptionThe theoretical essence of the marketing activity of enterprises as an object of management has been revealed. The prerequisites for the formation of the management system and the methods of managing the marketing activities of enterprises are characterized. The practical aspects of the functioning of the marketing activity management system were studied using the example of Pr JSC "MZVKK". Formulated recommendations aimed at further improvement of tools and methods of management of marketing research and marketing activities of the enterprise.uk_UA
dc.description.abstractВиявлено теоретичну сутність маркетингової діяльності підприємств як об’єкта управління. Охарактеризовані передумови формування системи управління та методи управління маркетинговою діяльністю підприємств. Досліджені практичні аспекти функціонування системи управління маркетинговою діяльністю на прикладі ПрАТ «МЗВКК». Сформульовані рекомендації, спрямовані на подальше удосконалення інструментарію та методів управління маркетинговими дослідженнями та маркетинговою діяльністю підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectзбутова діяльністьuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectкомпоненти маркетингуuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectsales activityuk_UA
dc.subjectsalesuk_UA
dc.subjectmarketing componentsuk_UA
dc.titleУправління маркетинговими дослідженнями та маркетинговою діяльністю підприємств в сучасних умовах (на матеріалах ПрАТ «МЗВКК» м. Миронівка)uk_UA
dc.title.alternativeManagement of marketing research and marketing activities of enterprises in modern conditions (based on the materials of PrJSC "MZVKK" in Myronivka)uk_UA
dc.typeКваліфікаційні роботиuk_UA
dc.identifier.udc339.138:658.1’06uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Федоренко.pdf462,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.