Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9355
Назва: Облік і контроль соціальних витрат підприємства на прикладі ТОВ «Маркет-сервіс»
Інші назви: Accounting and control of social costs of the enterprise on the example of Market-Service LLC
Автори: Лошицька, Інна Борисівна
Loshytska, Inna
Ключові слова: облік соціальних витрат, додаткова оплата праці, заробітна плата, тарифи, звітність.;accounting of social costs, additional remuneration, wages, tariffs, reporting.
Дата публікації: гру-2023
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Лошицька І. Б. Облік і контроль соціальних витрат підприємства на прикладі ТОВ «Маркет-сервіс». Магістерська робота за спеціальністю 071 «Облік і оподаткування» / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра обліку і оподаткування. Наук. кер. І.В. Свиноус. - Біла Церква, 2023. - 104 с.
Короткий огляд (реферат): В роботі здійснено теоретичне узагальнення й запропоновано нове вирішення актуального завдання щодо удосконалення методичних та практичних підходів обліку і контролю соціальних витрат підприємства. Це дало змогу сформулювати висновки теоретичного та практичного характеру відповідно до поставленої мети та завдань дослідження.
Опис: In the paper, a theoretical generalization is made and a new solution to the actual task of improving methodical and practical approaches to accounting and control of the company's social costs is proposed. This made it possible to formulate conclusions of a theoretical and practical nature in accordance with the set goal and objectives of the research.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9355
УДК: 657.471.122
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Loshytska_Inna_Borisivna.pdf735,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.