Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8560
Назва: The essence of readyness of future forestry professionals for professional activity according to information and cognitive criteria
Інші назви: Сутність готовності майбутніх фахівців лісового господарства до професійної діяльності за інформаційно-пізнавальним критерієм
Автори: Khryk, Vasyl
Pashchenko, Dmytro
Хрик, Василь Михайлович
Пащенко, Дмитро Іванович
Ключові слова: readiness; future specialists; forestry; professional activity; information-cognitive criterion; competences; knowledge; skills; information culture;готовність; майбутні спеціалісти; лісове господарство; професійна діяльність; інформаційно-пізнавальний критерій; компетенції; знання; навички; інформаційна культура
Дата публікації: 5-жов-2022
Видавництво: Tallinn, Estonia
Бібліографічний опис: Khryk V. The essence of readyness of future forestry professionals for professional activity according to information and cognitive criteria / Khryk, V., Pashchenko, D. // Pedagogy and Education Management Review. - 2022.- Vol.(1). - P. 26–34. https://doi.org/10.36690/2733-2039-2022-5-26
Серія/номер: Pedagogy and Education Management Review,;Issue 5(7)
Короткий огляд (реферат): The article reveals the essence of readiness of future forestry specialists for professional activity according to the information-cognitive criterion. It is established that the criterion is related to reasonable structuring of the content of professional training during classroom classes, introduction of pedagogical technologies, actual justified effective methods of professional training, including formation of professional and personal characteristics of the applicant. The components of the information-cognitive criterion of readiness of future forestry specialists for professional activity are revealed: informational and cognitive. It is established that the information component of the information-cognitive criterioncontains the following components: determination of the characteristics of forestry information; identification of information sources; collection of operational information in areas of forest production activities; data processing and analysis using general and special purpose computer technologies; formation of qualitatively new knowledge about forest objects. It is established that the cognitive component contains a set of theoretical knowledge that reflects the intellectual development of the individual, such as understanding the unity and integrity of the scientific picture of the world, the presence of a system of methodological knowledge and categories, the ability to establish intra-and interdisciplinary links. . It is revealed that the content of the cognitive component includes: the system of knowledge both at the level of information and at the level of knowledge that allow to form personal skills and abilities; ability to process the received information, which includes comparison of the received knowledge with own life experience, studying of properties and the analysis of structure of the received data, revealing of their signs and features; the need to master new knowledge that characterizes the presence of cognitive interest; ability to perceive information materials in order to increase the social and professional significance of their own activities. Indicators of information-cognitive criterion are offered: indicator of formation of professional knowledge and receptivity of theoretical material, indicator of comprehension of special forestry theories , indicator of formation of professional competencies.
Опис: У статті розкрито сутність готовності майбутніх спеціалістів лісового господарства до професійної діяльності за інформаційно-пізнавальним критерієм. Встановлено, що критерій пов’язаний з обґрунтованим структуруванням змісту професійної підготовки під час аудиторних занять, впровадженням педагогічних технологій, фактично виправданих ефективних методів професійної підготовки, у тому числі формування професійно-особистісних якостей здобувача. Виявлено складові інформаційно-когнітивного критерію готовності майбутніх спеціалістів лісового господарства до професійної діяльності: інформаційний та пізнавальний. Встановлено, що інформаційна складова інформаційно-пізнавального критерію містить такі складові: визначення характеристик лісогосподарської інформації; визначення джерел інформації; збір оперативної інформації за напрямами лісовиробничої діяльності; обробка та аналіз даних за допомогою комп'ютерних технологій загального та спеціального призначення; формування якісно нових знань про лісові об’єкти. Встановлено, що когнітивний компонент містить у собі сукупність теоретичних знань, які відображають інтелектуальний розвиток особистості, таких як розуміння єдності та цілісності наукової картини світу, наявність системи методологічних знань і категорій, уміння виявляти цілісність наукової картини світу. встановлювати внутрішньо- та міжпредметні зв'язки. .Виявлено, що до змісту когнітивного компоненту входять: система знань як на рівні інформації, так і на рівні знань, що дозволяють формувати особистісні навички та вміння; уміння обробляти отриману інформацію, що включає порівняння отриманих знань із власним життєвим досвідом, вивчення властивостей та аналіз структури отриманих даних, виявлення їх ознак і особливостей; потреба в оволодінні новими знаннями, що характеризує наявність пізнавального інтересу; здатність сприймати інформаційні матеріали з метою підвищення соціальної та професійної значущості власної діяльності. Запропоновано показники інформаційно-когнітивного критерію: показник сформованості професійних знань та сприйнятливості теоретичного матеріалу, показник розуміння спеціальних лісівничих теорій, показник сформованості професійних компетенцій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8560
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
the_essence.pdf172,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.