Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8403
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРєзнік, Віта Григорівна-
dc.contributor.authorRieznik, Vita-
dc.contributor.authorНосенко, Марія Миколаївна-
dc.contributor.authorNosenko, Mariia-
dc.date.accessioned2023-02-28T11:06:11Z-
dc.date.available2023-02-28T11:06:11Z-
dc.date.issued2022-12-21-
dc.identifier.citationРєзнік В.Г. Навчальні стратегії формування лексичної компетенції студентів-філологів у процесі навчання німецької мови як другої іноземної / В.Г.Рєзнік, М.М.Носенко // Суспільство, наука, освіта: актуальні дослідження, теорія та практика: тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (Білоцерківський інститут економіки та управління Університету „Україна”, 20-21 грудня 2022 р.). - Біла Церква, 2022. - С. 27-29.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8403-
dc.descriptionEvery language consists of words and grammatical rules according to which words are connected, given a certain meaning, etc. Without knowledge of vocabulary, mastering a foreign language and communicating with it are absolutely impossible. Especially at the present time, when the universe is covered by the processes of globalization, the growing role of communication and multilingualism, and the study of foreign languages takes on a more powerful meaning. Therefore, in the professional training of future philologists, the knowledge of foreign language vocabulary and its adequate use in the process of communication, that is, the formation and development of lexical competence, acquires special importance. This means that lexical competence is an integral component of foreign language communicative competence, the purpose of which is the formation of the ability to successfully solve the tasks of mutual understanding and interaction with speakers of the language being studied, in accordance with the norms and cultural traditions in the conditions of direct and indirect contacts.uk_UA
dc.description.abstractКожна мова складається зі слів і граматичних правил, згідно з якими слова з’єднуються, отримують певного значення тощо. Без знання лексики опановування іноземною мовою та спілкування нею абсолютно неможливі. Особливо у теперішній час, коли всесвіт охоплений процесами глобалізації, зростанням ролі комунікації та багатомовності, а вивчення іноземних мов набуває більш потужного значення. Отже, у професійній підготовці майбутніх філологів знання іншомовної лексики та її адекватне використання у процесі комунікації, тобто, формування та розвиток лексичної компетенції, набуває особливої важливості. Це означає, що … лексична компетенція є невід’ємною складовою іншомовної комунікативної компетентності, метою якої є формування здатності успішно вирішувати завдання взаєморозуміння і взаємодії з носіями мови, яка вивчається, відповідно до норм і культурних традицій в умовах прямого та опосередкованого контактів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський інститут економіки та управління університету «Україна»uk_UA
dc.subjectнавчальні стратегії; лексична крмпетенція; комунікативна компетенція; семантизація; мнемотехнікиuk_UA
dc.subjecteducational strategies; lexical competence; communicative competence; semanticization; mnemonic techniquesuk_UA
dc.titleНавчальні стратегії формування лексичної компетенції студентів-філологів у процесі навчання німецької мови як другої іноземноїuk_UA
dc.title.alternativeEducational strategies for forming the lexical competence of philology students in the process of learning German as a second foreign languageuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc378.147:811.112.2'243uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Navchalni_strate.pdf646,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.