Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/831
Title: | Модель організації процесу навчання іншомовної фахової лексики в умовах кредитно-модульної системи |
Other Titles: | Model of Organising of Teaching Technical Vocabulary to the Students in Terms of ECTS |
Authors: | Борщовецька, Валентина Дмитрівна Borshchovetska, Valentina |
Keywords: | модель;модель;model;організація;организация;organisation;студенти;студенты;students;ЄКТС;ЕКТС;ECTS;навчання лексики;обучение лексике;teaching vocabulary |
Issue Date: | 2006 |
Publisher: | Видавничий центр КНЛУ |
Abstract: | Публікація пропонує модель організації навчального процессу з навчання іншомовної фахової лексики . Запропоновано структурно-логічну схему моделі, основу якої складає чотирьохтижневий цикл занять, що включає три підцикли, а саме: долабораторний, лабораторний і післялабораторний. Модель розроблено з урахуванням когнітивного підходу. The article suggests the model of organizing the foreign technical vocabulary acquisition/. Four weeks teaching process has been suggested, which includes three cycles, namely; pre-laboratory, laboratory, and post -laboratory. The model has been developed taken into consideration the cognitive approach. |
Description: | Борщовецька В.Д. Модель організації процесу навчання іншомовної фахової лексики в умовах кредитно-модульної системи / В. Д. Борщовецька // Вісник КНЛУ. Сер.: Педагогіка та психологія. – Київ, 2006. – №11.– С. 49- 55. |
URI: | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/831 |
ISSN: | 2411-5991 |
metadata.dc.identifier.udc: | 81'373.45 |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Model_orhanizats.pdf | 139,3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.