Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/768
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ордіна, Лариса Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Ордина, Лариса Леонидовна | - |
dc.contributor.author | Ordina, Larisa | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-05T11:31:09Z | - |
dc.date.available | 2018-05-05T11:31:09Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/768 | - |
dc.description | Ордіна Л.Л. Середовищні детермінанти когнітивного розвитку студентів в культуротворчому середовищі ВНЗ / Л.Л. Ордіна // Scientific Journal «ScienceRise» Pedagogical Education. – Харків, 2015. – №10/5(15). – С. 20–25. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано середовищні детермінанти когнітивного розвитку студентів у культуротворчому середовищі ВНЗ, що визначають зміст пізнавальних, креативних здібностей майбутніх фахівців, психічної реконструкції соціокультурної сутності студентів. Визначено сутність середовищного підходу до оволодіння когнітивними стилями діяльності, інтелектуальною культурою. Окреслено специфіку інтелектуально-креативної діяльності студентів, що забезпечує прояв їх творчого потенціалу. В статье проанализированы средовые детерминанты когнитивного развития студентов в культуротворческой среде вуза, которые определяют содержание познавательных, креативных способностей будущих специалистов, психической реконструкции социокультурной сущности студентов. Определены сущность средового подхода к овладению когнитивными стилями деятельности, интеллектуальной культурой и специфика интеллектуально-креативной деятельности студентов, которая обеспечивает проявление их творческого потенциала. The process of students cognitive development enhancing is aimed at improving the training content, forms, methods, techniques and tools in order to improve the learning activity and independence, skills developmet as well as their creative applying in practice. The article deals with the essence of the environmental approach in pedagogical education, besides its implementation in the formation of culture creating environment of university. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Інститут вищої освіти НАПН України | uk_UA |
dc.subject | середовищні детермінанти | uk_UA |
dc.subject | средовые детерминанты | uk_UA |
dc.subject | cognitive development | uk_UA |
dc.subject | когнітивний розвиток | uk_UA |
dc.subject | когнитивное развитие | uk_UA |
dc.subject | intellectual creative activitiy | uk_UA |
dc.subject | середовищний підхід | uk_UA |
dc.subject | средовой подход | uk_UA |
dc.subject | environmental approach | uk_UA |
dc.title | Середовищні детермінанти когнітивного розвитку студентів в культуротворчому середовищі ВНЗ | uk_UA |
dc.title.alternative | Средовые детерминанты когнитивного развития студентов в культуротворческой среде ВУЗа | uk_UA |
dc.title.alternative | Environment determinants cognitive development of students in the university cultural creative environment | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378.013.43/.036 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
seredovishhnij_pіdhіd.pdf | 186,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.