Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7624
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКириленко, Катерина Василівна-
dc.contributor.authorKylylenko, Kateryna-
dc.contributor.authorДавидова, Жанна Андріївна-
dc.contributor.authorDavydova, Zhanna-
dc.contributor.authorДеркач, Лариса Олександрівна-
dc.contributor.authorDerkach, Larysa-
dc.contributor.authorЗинчук, Руслана Вікторівна-
dc.contributor.authorZinchuk, Ruslana-
dc.contributor.authorСинльникова, Ірина Сергіївна-
dc.contributor.authorSynelnykova, Iryna-
dc.contributor.authorГусак, Андрій Андрійович-
dc.contributor.authorHusak, Andrii-
dc.date.accessioned2022-05-31T18:58:58Z-
dc.date.available2022-05-31T18:58:58Z-
dc.date.issued2022-01-
dc.identifier.citationPostmodern Education as a Factor of Innovative Distance Learning in Quarantine / K. Kylylenko, Zh. Davydova, L. Derkach and other // Postmodern Openings. - 2022. - Vol. 13, Is. 1 - P. 481-497. DOI: https://doi.org/10.18662/po/13.1/409uk_UA
dc.identifier.issn2068-0236-
dc.identifier.issn2069-9387-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7624-
dc.descriptionУ статті йдеться про постмодерну систему освіти, її спрямованість на модернізацію дистанційного навчання у зв’язку з карантином, що потребує нових інтеграційних підходів до організації та змісту навчального процесу у вищих навчальних закладах. Системний підхід до інтеграційних процесів у постмодерній освіті як результат пошуку нових інновацій та організації дистанційного навчання як універсальної та найбільш гуманістичної форми навчання, що ініціює багатоваріантні стратегії інноваційного процесу в гіперпросторі європейської освіти та виховує інтеграцію виховних цінностей. Обґрунтовано авторські ідеї щодо створення оптимальних умов для адаптації конкретного здобувача вищої освіти до вимог дистанційного навчального та професійного середовища з інноваційною системою інформаційних технологій. Визначено оптимальні умови для інформаційно-технологічної системи активізації інтерактивного спілкування всіх учасників навчального процесу не лише певного університету, а й поза ним, завдяки Smart-learning. Окреслено інноваційні зміни в управлінні персоналом постмодерної освіти як основного чинника ефективної стратегії управління дистанційним навчанням, який можуть забезпечити лише конкурентоспроможні викладачі з високим рівнем прояву креативності у професійній майстерності. Розроблено алгоритми оптимальних дій управління персоналом щодо впровадження інноваційних технологій дистанційного навчання в умовах карантину з урахуванням попередження конфліктів і кризових станів в учасників навчально-виховного процесу в умовах пандемій та несподіваних освітніх змін.uk_UA
dc.description.abstractAbstract: The article talks about the postmodern education system, its focus on the modernization of distance learning in connection with quarantine, which requires new integration approaches to the organization and content of the educational process in higher education institutions. A systematic approach to the integration processes in postmodern education as a result of the search for new innovations and the organization of distance learning as a universal and most humanistic form of learning, which initiates multivariate strategies for the innovation process in the hyperspace of European education and cultivates the integration of educational values. The author's ideas on creating optimal conditions for the adaptation of a particular applicant for higher education to the requirements of the distance learning and professional environment with an innovative information technology system are substantiated. The optimal conditions for the information-technological system of activating interactive communication of all participants of the educational process not only of a certain university, but also outside it, thanks to Smart-learning are determined. Innovative changes in personnel management of postmodern education as the main factor of effective strategy of management of distance learning, capable to be provided only by competitive teachers with a high level of display of creativity in professional skill are outlined. Algorithms of optimal actions of personnel management on introduction of innovative technologies of distance learning in the conditions of quarantine taking into account prevention of conflicts and crisis states at participants of educational process in the conditions of pandemics and unexpected educational changes are developed.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherLUMEN Publishing Houseuk_UA
dc.subjectpedagogical and information technologiesuk_UA
dc.subjectпедагогіка та інформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectneedsuk_UA
dc.subjectпотребиuk_UA
dc.subjectprofessional developmentuk_UA
dc.subjectпрофесійний розвитокuk_UA
dc.subjectadaptationuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectmodernization of educationuk_UA
dc.subjectмодернізація освітиuk_UA
dc.subjectpostmodernismuk_UA
dc.subjectпостмодернізмuk_UA
dc.subjectstudents.uk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.titlePostmodern Education as a Factor of Innovative Distance Learning in Quarantine.uk_UA
dc.title.alternativeПостмодерна освіта як фактор інноваційного дистанційного навчання в умовах карантину.uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udcУДК 378.018uk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.18662/po/13.1/409-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Postmodernism_Edu.pdf511,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.