Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/746
Назва: Роль інформаційно-комунікаційних технологій на сучасному етапі інформатизації освіти
Інші назви: Роль информационно-коммуникационных технологий на современном этапе информатизации образования
The role of information and communication technologies at the modern stage of informatization of education
Автори: Шмирова, Ольга Володимирівна
Шмырова, Ольга Владимировна
Shmyrova, Olga
Зелінська, Віта Анатоліївна
Зелинская, Вита Анатольевна
Zelinska, Vita
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ;информационно-коммуникационные технологии (ИКТ;information and communication technologies (ICT);інформатизація освіти;информатизация образования;informatization of education;навчально-виховний процес;учебно-воспитательный процесс;teaching and educational process;педагогічні цілі;педагогические цели;pedagogical goals
Дата публікації: 2017
Видавництво: ТОВ «Видавничий дім «Гельветика»
Короткий огляд (реферат): Досліджено теоретичні питання ролі інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) на сучасному етапі інформатизації освіти. Визначені можливі напрями використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі. ІКТ є одним із засобів навчання, що сприяє реалізації педагогічної ідеї. Викори- стання ІКТ у навчально-виховному процесі є ефективним тільки за умов доцільності та виправданості такого використання, коли воно буде відповідати конкретним потребам системи освіти. ІКТ – це новий вимір у просторі навчання, необхідний помічник викладача, інструмент для досягнення ним педагогічних цілій, але не панацея від усього традиційного.Исследованы теоретические вопросы роли информационно- коммуникационных технологий (ИКТ) на современном этапе информатизации образования. Определены возможные направления использова- ния ИКТ в процессе обучения. ИКТ являются одним из средств обучения, которые способствуют реа- лизации педагогической идеи. Использование ИКТ в образовательно-воспитательном процессе являет- ся эффективным только при целесообразности и оправданности такого использования, когда оно будет отвечать конкретным потребностям системы образования. ИКТ – это новое измерение в пространстве обучения, необходимый помощник преподавателя, инструмент для достижения им педагогических це- лей, но не панацея от всего традиционного.Theoretical questions of the role of information and communication technologies (ICT) at the present stage of informatization of education are investigated. The possible directions of using ICT in the learning process are defined. ICTs are one of the learning tools that contribute to the realization of the pedagogical idea. The use of ICTs in the educational process are effective only if it is appropriate and justified when it meets the specific needs of the education system. ICT is a new dimension in the learning areas, a necessary teacher’s assistant, a tool for achieving pedagogical goals, but not a panacea from everything traditional.
Опис: Шмирова О.В. Роль інформаційно-комунікаційних технологій на сучасному етапі інформатизації освіти // О.В. Шмирова, В.А. Зелінська // Молодий вчений. – 2017. – № 5 ( 45). - С. 455 -458.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/746
ISSN: 2304-5809
УДК: 378.144
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rol'_informacij.pdf148,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.