Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7346
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасюк, Анна Миколаївна-
dc.contributor.authorТarasiuk, Anna-
dc.date.accessioned2022-04-26T11:43:07Z-
dc.date.available2022-04-26T11:43:07Z-
dc.date.issued2021-11-
dc.identifier.citationТарасюк A. М. Психолого-педагогічні особливості дистанційного навчання іноземної мови у ВНЗ/ А. М. Тарасюк // Інноваційна педагогіка. - 2021. - №40 – С. 247-251 DOI https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2021/40.52uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7346-
dc.descriptionThe article is devoted to the study of psychological and pedagogical features of a foreign language distance learning in higher education institutions. The advantages and disadvantages of distance learning technologies in comparison with traditional methods of foreign language teaching have been determined. It is revealed that in addition to effective training and methodological quality of educational materials used in a distance learning course, the study of factors, increasing the success of any group and individual student considering the psychological characteristics of students (particularly all cognitive styles) becomes of great importance. . It is noted that considering the peculiarities of students' cognitive styles in the process a foreign language mastering provides (with all the other components) the use of individualized methods, tools, and distance learning technologies. Distance learning technologies involve the development of individual training programs, considering the specifics of a foreign language distance learning. It was found that one of the individual educational programs, related to specific distance learning, is a training computer task, which is considered as one of the main tools to effectively organize students' independent work, in turn allows teachers to provide interactive learning of a foreign language. The article concluded that distance learning contributes to the realization of the modern educational paradigm, the key components of which are personality-centered learning, individualization and differentiation of educational activities, the possibility of students’ autonomy, self-education and self-development. Distance learning is also a motivating factor in foreign languages learning, as it not only advances the development of general cultural and professional competencies of students, but also foreign language communicative competence. All these factors contribute to design modern programs for the linguistic education development, as well as the model of distance learning, in particular, foreign languages from the pedagogical point of view and considering the socio-cultural, cultural and psychological characteristics of students.uk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено вивченню психолого-педагогічних особливостей дистанційного навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах. Визначено переваги та недоліки застосування дистанційних освітніх технологій у порівнянні з традиційними методами іншомовного навчання. Розкрито, що окрім ефективної організації навчання та методичної якості навчальних матеріалів, які використовуються у дистанційному курсі, велике значення набуває вивчення факторів, які підвищують успішність навчання будь-якої групи та окремого студента з урахуванням психологічних особливостей студентів, у центр яких поставлені насамперед когнітивні стилі. Зазначається, що врахування особливостей когнітивних стилів студентів у процесі засвоєння іноземної мови передбачає (разом з іншими компонентами) використання індивідуалізованих методів, засобів та технологій дистанційного навчання. Дистанційні освітні технології припускають розробку індивідуальних навчальних програм, які враховують специфіку дистанційного навчання іноземній мові. Визначено, що однією з індивідуальних навчальних програм, які враховують специфіку дистанційного навчання є навчальне комп'ютерне завдання, яке розглядається як один з основних засобів ефективно організувати самостійну роботу студента, що своєю чергою дозволяє забезпечити інтерактивність його навчання іноземній мові. У висновках статті зазначається, що дистанційне навчання сприяє реалізації сучасної освітньої парадигми, невідокремними компонентами якої є особистісно-орієнтоване навчання, індивідуалізація та диференціація навчальної діяльності, можливість автономного навчання, самоосвіта та саморозвиток студентів. Дистанційне навчання також є мотивувальним фактором у вивченні іноземних мов, оскільки сприяє не тільки формуванню загальнокультурних та професійних компетенцій студентів, але й іншомовної комунікативної компетенції. Всі ці чинники обумовлюють необхідність розробки сучасних програм розвитку лінгвістичної освіти, а також моделі дистанційного навчання, зокрема, з іноземних мов, з педагогічних позицій та з урахуванням соціокультурних, культурологічних та психологічних особливостей студентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГельветикаuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічні особливостіuk_UA
dc.subjectpsychological and pedagogical aspectsuk_UA
dc.subjectдистанційні освітні технологіїuk_UA
dc.subjectdistance learning technologiesuk_UA
dc.subjectінтерактивна взаємодіяuk_UA
dc.subjectinteractive interactionuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічні особливості дистанційного навчання іноземної мови у ВНЗuk_UA
dc.title.alternativePsychological and pedagogical aspects of foreign language distance learning in Higher education institutionsuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc81"243:159.9uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
psyholoho_pedahohichni.pdf156,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.