Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7334
Назва: Use of modern innovative technologies in the process of learning english among students of non-philological specialties
Інші назви: Використання сучасних інноваційних технологій у процесі вивчення англійської мови студентами нефілологічних спеціальностей
Автори: Rejda, Olga
Рейда, Ольга Андріївна
Ivlieva, Kateryna
Івлєва, Катерина Сергіївна
Gulieva, Dina
Гулієва, Діна Олександрівна
Ключові слова: linguistic education;motivation;sinnovative technologie;case method;communicative competence;лінгвістична освіта;мотивація;;інноваційні технології;кейс-метод;комунікативну компетентність
Дата публікації: гру-2021
Видавництво: Інститут педагогіки НАПН України
Бібліографічний опис: Rejda O. Use of modern innovative technologies in the process of learning english among students of non-philological specialties / O.Rejda, D.Gulieva, К. Ivlieva // Український педагогічний журнал. – 2021. – № 2. – С. 96-100. DOI https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-1
Короткий огляд (реферат): The article discusses one of the topical issues of the methodology of teaching English — the use of innovative technologies in the educational process. The article emphasizes the need to implement competence-based, activity-based, intercultural and communicative-cognitive approaches for the formation of foreign language communicative competence among students of non-philological specialties. An attempt is made to substantiate the effectiveness and efficiency of innovative linguistic education technologies. It is concluded that the use of innovative technologies is one of the effective ways to improve the quality of linguistic training of future specialists.The main feature of English for specific purposes (ESP) is a professionally oriented approach to learning English. It involves formation of students’ ability to foreign language communication in specific areas and situations. Permanent and variable characteristics of a foreign language for specific purposes are given. With regard to the use of video casts as a listening tool, it is assumed that they significantly improve the skills of understanding a foreign language by ear. The use of video casts in the learning process also provides an opportunity to show critical thinking skills, which is an important point in learning. From a methodological point of view, podcasts help develop speech skills in a foreign language. They make it possible to present new vocabulary and educational material in an interesting way, to enrich the semantic field and exercise in the language material, to form students` socio-cultural competence. Cooperative learning remains an important pedagogical technology of teaching English. The purpose of positional learning is to think over, prepare and argue for a specific position based on a text in a foreign language (forming a creative interpretation of this educational text in a group, discussing and controlling the course of the discussion). Case-method (situation analysis method) is one of the most effective methods of enhancing teaching. It is focused on the development of students' interest in the very process of acquiring knowledge in problem situations, as well as in communication situations, which is especially important when learning English. The significance of this method in teaching English to future specialists is due to its versatility, the ability to solve the proposed problems.
Опис: У статті розглядається одне з актуальних питань методики навчання англійської мови — використання інноваційних технологій у навчально-виховному процесі. У статті наголошується на необхідності впровадження компетентнісний, діяльнісний, міжкультурний та комунікативно-пізнавальний підходи до формування іншомовної комунікативної компетенції у студентів нефілологічних спеціальностей. Зроблено спробу обґрунтувати дієвість інноваційних технології лінгвістичної освіти. Зроблено висновок, що використання інноваційних технологій є одним із найбільш ефективних шляхів підвищення якості лінгвістичної підготовки майбутніх спеціалістів. Основною особливістю англійської мови спеціального призначення (ESP) є професійно орієнтований підхід до вивчення англійської мови. Він передбачає формування в учнів умінь спілкування іноземною мовою в конкретних областях і ситуаціях. Що стосується використання відеотрансляції як засобу прослуховування, то передбачається, що вони істотно удосконалюють навички розуміння іноземної мови на слух. Використання відеотрансляції в процесі навчання також дає можливість проявити навички критичного мислення, що є важливим етапом у навчанні. З методологічної точки зору, подкасти допомагають розвивати мовленнєві навички. Вони дають змогу представити нову лексику та навчальний матеріал у цікавому вигляді, збагачують семантичне поле та формують в учнів` соціокультурну компетентність. Важливою педагогічною технологією залишається кооперативне навчання. Мета позиційного навчання — продумати, підготувати й аргументувати конкретну позицію на основі тексту іноземною мовою (формування творчого трактування цього навчального текст у групі, обговорюючи та контролюючи хід дискусії). Кейс-метод (ситуація метод аналізу) є одним з найефективніших методів підвищення ефективності навчання. Він зосереджен на розвитку інтересу учнів до самого процесу здобуття знань у проблемних ситуаціях, а також у ситуаціях спілкування, що особливо важливо при вивченні англійської мови. Значення цього методу у навчанні англійської мови майбутніх спеціалістів обумовлено його універсальністю, здібністю для вирішення запропонованих проблем.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7334
ISSN: 2411-1317
УДК: 811.111-13:005.591.6
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Use_of_modern_in.pdf862,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.