Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7304
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorShulska, Nataliia-
dc.contributor.authorШульська, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorMatviichuk, Nataliia-
dc.contributor.authorМатвійчук, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorHromyk, Yuriy-
dc.contributor.authorГромик, Юрій Васильович-
dc.contributor.authorKolenda, Nataliia-
dc.contributor.authorКоленда, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorRymar, Nataliia-
dc.contributor.authorРимар, Наталія Юріївна-
dc.date.accessioned2022-04-13T07:40:31Z-
dc.date.available2022-04-13T07:40:31Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationOrganizing ICT-Supported workshops at universities / N. Shulska, N. Matviichuk, Y. Hromyk and other // Information Technologies and Learning Tools. – 2017. – Vol. 61, № 5. – С. 175-187.uk_UA
dc.identifier.issn2076-8184-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7304-
dc.descriptionУ статті систематизовано теоретичний і практичний досвід організації заняття у форматі динамічного навчання з використанням технології воркшопу у ВНЗ. Акцентовано увагу на особливостях застосування інтегрованих воркшопів з технічним (комп’ютерним) супроводом під час проведення занять, а також дистанційних воркшопів для організації самостійної роботи студентів. Представлено власний практичний досвід організації динамічного навчання у форматі воркшопу для студентів журналістських спеціальностей із застосуванням як інтегрованої «навчальної майстерні», так і можливостей безкоштовної навчальної платформи «Prometheus». На основі анкетування учасників навчальної групи визначено переваги використання технології воркшопу у навчальному процесі.uk_UA
dc.description.abstractThe article systematizes theoretical and practical experience of organizing classes in the format of dynamic training using the technology of the workshop in higher educational institutions. The emphasis is placed on the peculiarities of the use of integrated workshops with technical (computer) support during classes, as well as remote workshops for the organization of students’ independent work. The practical experience of organizing dynamic training in the form of the workshop for students of Journalism with the use of both an integrated «training workshop» and the possibilities of a free training platform «Prometheus» is presented. Based on the questionnaire of the participants in the training group, the advantages of using the technology of the workshop in the educational process are determined.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherІнститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН Україниuk_UA
dc.subjectdynamic learning; динамічне навчанняuk_UA
dc.subjectICT; ІКТuk_UA
dc.subjectworkshop; воркшопuk_UA
dc.subjecteducational workshop; навчальна майстерняuk_UA
dc.subjectlearning process; навчальний процесuk_UA
dc.subjecthigher educational establishments; ВНЗuk_UA
dc.subjecttraining platform "Prometheus"; навчальна платформа «Prometheusuk_UA
dc.titleOrganizing ICT-supported workshops at universitiesuk_UA
dc.title.alternativeПроведення воркшопів з ІКТ-підтримкою в університетахuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc378.141:070uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Organizing_ICT.pdf350,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.