Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6895
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТимчук, Інна Миколаївна-
dc.contributor.authorTimchuk, Inna-
dc.contributor.authorПогоріла, Світлана Григорівна-
dc.contributor.authorPohorila, Svitlana-
dc.date.accessioned2021-10-27T16:58:59Z-
dc.date.available2021-10-27T16:58:59Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТимчук І. М. До проблеми емоційного вигорання викладача в умовах змішаного навчання / І. М. Тимчук, С. Г. Погоріла // Актуальні питання інтернаціоналізації вищої освіти в україні: лінгвістичний, правовий та психолого-педагогічний аспекти: матеріали II міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (Білоцерківський НАУ, 25-26 березня 2021 року) .- Біла Церква, 2021 .- С. 117-119.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6895-
dc.descriptionThe problem of emotional burnout of the teacher is considered, attention is focused on signs of emotional burnout of the scientific and pedagogical worker and the factors promoting emergence of emotional imbalance in the conditions of mixed training. The authors propose effective ways to increase stress resistance in blended learning.uk_UA
dc.description.abstractРозглядається проблема емоційного вигорання викладача, акцентується увага на ознаках емоційного вигорання науково-педагогічного працівника та факторах, що сприяють появі емоційного дисбалансу в умовах змішаного навчання. Авторами запропоновано дієві способи підвищення стресостійкості в умовах змішаного навчання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський НАУuk_UA
dc.subjectемоційне вигоранняuk_UA
dc.subjectemotional burnoutuk_UA
dc.subjectстресостійкість викладачаuk_UA
dc.subjectteacher stress resistanceuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectblended learninguk_UA
dc.titleДо проблеми емоційного вигорання викладача в умовах змішаного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeTo the problem of emotional burnout of the teacher in the conditions of blended learninguk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc378.091.321-021.467uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Do_problemy_emotsiinoho.pdf1,52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.