Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6879
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудник, Лідія Анатоліївна-
dc.contributor.authorDudnik, Lydia-
dc.date.accessioned2021-10-21T05:08:21Z-
dc.date.available2021-10-21T05:08:21Z-
dc.date.issued2021-08-11-
dc.identifier.citationДудник Л.А. Інтерактивні методи роботи при викладанні спеціальної дисципліни «Промислова санітарія»:/ Л.А.Дудник // Учительський журнал он-лайн – 2021. - 8 серпня.- Режим доступу: http://teacherjournal.in.ua/rozrobky/interaktyvni-metody-roboty-pry-vykladanni-spetsialnoi-dystsypliny-promyslova-sanitariiauk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6879-
dc.descriptionInteractive learning is a learning based on the active interaction of teachers and students. The purpose of interactive learning is to develop communication skills, create comfortable conditions and a favorable emotional environment for all participants in the lesson, form teamwork skills and the ability to express their thoughts, cause interest in learning and internal motivation, and reveal creative potential. Interactive learning technologies make the educational process more interesting and effective. The choice of interactive learning method depends on the topic of a particular lesson, its tasks, students' readiness, etc. Only the teacher decides what to offer students in time. The educational process must be organized in such a way that students can learn as much material as possible, feeling as comfortable as possible.uk_UA
dc.description.abstractМетою інтерактивного навчання є розвиток комунікативних навичок, створення комфортних умов та сприятливого емоційного середовища для всіх учасників заняття, формування навичок роботи в команді та вміння висловлювати свої думки, викликати інтерес до навчання та внутрішню мотивацію, розкривати творчий потенціал. Інтерактивні технології навчання роблять освітній процес більш цікавим та ефективним. Вибір методу інтерактивного навчання залежить від тематики конкретного заняття, його завдань, готовності студентів тощо. Лише викладач вирішує, що на часі запропонувати студентам. Освітній процес необхідно організовувати таким чином, щоб студенти могли засвоїти якомога більше матеріалу, відчуваючи себе максимально комфортно.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавнича група «Основа», портал «Учительський журнал он-лайн»uk_UA
dc.subjectінтерактивне навчанняuk_UA
dc.subjectінтерактивні методи роботиuk_UA
dc.subjectробота в командіuk_UA
dc.subjectinteractive learninguk_UA
dc.subjectinteractive methods of workuk_UA
dc.subjectteamworkuk_UA
dc.titleІнтерактивні методи роботи при викладанні спеціальної дисципліни «Промислова санітарія»uk_UA
dc.title.alternativeInteractive methods of work when teaching a special discipline "Industrial sanitation"uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc378.094:331.4uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Interakty_vni metod_ roboty_.pdf765,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.