Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6879
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дудник, Лідія Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Dudnik, Lydia | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-21T05:08:21Z | - |
dc.date.available | 2021-10-21T05:08:21Z | - |
dc.date.issued | 2021-08-11 | - |
dc.identifier.citation | Дудник Л.А. Інтерактивні методи роботи при викладанні спеціальної дисципліни «Промислова санітарія»:/ Л.А.Дудник // Учительський журнал он-лайн – 2021. - 8 серпня.- Режим доступу: http://teacherjournal.in.ua/rozrobky/interaktyvni-metody-roboty-pry-vykladanni-spetsialnoi-dystsypliny-promyslova-sanitariia | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6879 | - |
dc.description | Interactive learning is a learning based on the active interaction of teachers and students. The purpose of interactive learning is to develop communication skills, create comfortable conditions and a favorable emotional environment for all participants in the lesson, form teamwork skills and the ability to express their thoughts, cause interest in learning and internal motivation, and reveal creative potential. Interactive learning technologies make the educational process more interesting and effective. The choice of interactive learning method depends on the topic of a particular lesson, its tasks, students' readiness, etc. Only the teacher decides what to offer students in time. The educational process must be organized in such a way that students can learn as much material as possible, feeling as comfortable as possible. | uk_UA |
dc.description.abstract | Метою інтерактивного навчання є розвиток комунікативних навичок, створення комфортних умов та сприятливого емоційного середовища для всіх учасників заняття, формування навичок роботи в команді та вміння висловлювати свої думки, викликати інтерес до навчання та внутрішню мотивацію, розкривати творчий потенціал. Інтерактивні технології навчання роблять освітній процес більш цікавим та ефективним. Вибір методу інтерактивного навчання залежить від тематики конкретного заняття, його завдань, готовності студентів тощо. Лише викладач вирішує, що на часі запропонувати студентам. Освітній процес необхідно організовувати таким чином, щоб студенти могли засвоїти якомога більше матеріалу, відчуваючи себе максимально комфортно. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавнича група «Основа», портал «Учительський журнал он-лайн» | uk_UA |
dc.subject | інтерактивне навчання | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні методи роботи | uk_UA |
dc.subject | робота в команді | uk_UA |
dc.subject | interactive learning | uk_UA |
dc.subject | interactive methods of work | uk_UA |
dc.subject | teamwork | uk_UA |
dc.title | Інтерактивні методи роботи при викладанні спеціальної дисципліни «Промислова санітарія» | uk_UA |
dc.title.alternative | Interactive methods of work when teaching a special discipline "Industrial sanitation" | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378.094:331.4 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Interakty_vni metod_ roboty_.pdf | 765,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.