Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6816
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛинник, Олександра Олександрівна-
dc.contributor.authorLinnik, Oleksandra-
dc.date.accessioned2021-10-01T11:31:06Z-
dc.date.available2021-10-01T11:31:06Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛинник О.О. Маркетингова цінова політика промислового підприємства (на прикладі ПАТ “Піонтекс”): кваліфікаційна робота магістра: спец. 073 - менеджмент / О.О. Линник; керівник Ю.С. Гринчук. - Біла Церква: БНАУ, 2020. - 119 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6816-
dc.descriptionIn a market economy, the role of pricing policy is growing, due to the intensification of competition. This increases the importance of management decisions on prices, as prices significantly affect the final financial results and market position of the enterprise. At the same time, the pricing policy of domestic enterprises, as a rule, is carried out unsystematically and unskilledly. Industrial enterprises mostly use a cost-effective approach to pricing: when forming prices, customer demand and competitors' prices are not taken into account; the price is used without connection with other elements of the marketing complex; prices are not adjusted for changes in market conditions.uk_UA
dc.description.abstractВ умовах ринкової економіки зростає роль цінової політики, що обумовлено загостренням конкурентної боротьби. При цьому підвищується важливість управлінських ріщень з цін, оскільки ціни значно впливають на кінцеві фінансові результати і ринкове положення підприємства. Водночас, цінова політика вітчизняних підприємств, як правило, здійснюється безсистемно та некваліфіковано. Промислові підприємства здебільщого використовують витратний підхід до ціноутворення; при формуванні цін не враховується попит покупців і ціни конкурентів; ціна використовується без зв’язку з іншими елементами комплексу маркетингу; ціни не пристосовані до зміни ринкової кон'юнктури.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.subjectmarketing policyuk_UA
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.subjectpricing policyuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectконкурентна боротьбаuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.titleМаркетингова цінова політика промислового підприємства (на прикладі ПАТ “Піонтекс”)uk_UA
dc.title.alternativeMarketing pricing policy of an industrial enterprise (on the example of PJSC "Piontex")uk_UA
dc.typeКваліфікаційні роботиuk_UA
dc.identifier.udc339.138uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marketyngova_cinova.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.