Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6390
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАрбузова, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorArbuzova, Tetyana-
dc.contributor.authorПанасюк, Вікторія Іллівна-
dc.contributor.authorPanasiuk, Viktoriia-
dc.date.accessioned2021-07-06T11:17:23Z-
dc.date.available2021-07-06T11:17:23Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.citationАрбузова Т. В., Панасюк В. І. Формування публічного характеру державної аграрної політики. Державне управління: удосконалення та розвиток. 2021. № 6. – URL: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=2105. DOI: 10.32702/2307-2156-2021.6.32uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6390-
dc.descriptionThe article defines the essence of the concept of "public agrarian policy" as a direction of state action with the direct participation of private agribusiness, local community, region, other public institutions, designed to meet the needs of society in agricultural products, rural development. It is established that the term "state agrarian policy" should be considered an interpretation in the narrow sense, its broad interpretation would be appropriate to use the term "public". The components of the process of formation of public agrarian policy, including political and managerial aspects, are presented. The conditions for the policy to acquire a public character based on transparency, accessibility, and collectivity are considered. An analysis of the mechanism for realizing the interests of stakeholders in the generation of agrarian policy, carried out by making management decisions at the national, regional and local levels. The article identifies the subjective features of publicity of the state agrarian policy - the formation of adequate time agro-political relations, agro-political consciousness and agro-political organization. There is a justified need for prompt and impartial application of tools to influence the development of the agricultural sector as evidence of a sufficiently rapid response of public agrarian policy to market challenges in order to reduce the gap between the problem, its recognition and agro-political decision-making. It is concluded that public agrarian policy is the result of interconnection, interaction and complementarity of market and public administration regulators, the process of policy making is influenced by various actors and is an example of public-private partnership in agriculture, and the adoption and implementation is the realm of the state, so state regulation of the agricultural sector is still relevant. The directions of formation of public character of modern agrarian policy which now can provide a positive result, namely necessity of balancing of interests of public actors of agrosphere are offered; overcoming the inertia of civil society in rural areas in addressing socially important issues of local importance; ensuring political trust and zero tolerance for corruption; the need to form a new agrarian political elite, separate from business, to meet which agrarian education and science are designed.uk_UA
dc.description.abstractВизначено сутність поняття «публічна аграрна політика» як напряму дій держави за безпосередньої участі суспільства, призначеного для задоволення його потреб у аграрній продукції, забезпеченні розвитку сільської місцевості. Встановлено, що термін «державна аграрна політика» варто вважати тлумаченням у вузькому розумінні, широке її трактування було б доречним з використанням терміну «публічна». Представлено складові процесу формування публічної аграрної політики, включаючи політичний та управлінський аспекти. Розглянуто умови набуття політикою публічного характеру, що ґрунтуються на прозорості, доступності, колективності. Проведено аналіз механізму реалізації інтересів зацікавлених сторін у генеруванні аграрної політики, здійснюваний шляхом прийняття управлінських рішень на національному, регіональному та місцевому рівнях. Визначено суб’єктивні риси публічності державної аграрної політики – формування адекватних часу агрополітичних відносин, агрополітичної свідомості та агрополітичної організації. Обґрунтована потреба у оперативному і неупередженому застосуванні інструментів впливу на розвиток аграрного сектору як свідчення достатньо швидкої реакції публічної агрополітики на виклики ринку з метою скорочення лагу між виникненням у галузі проблеми, її визнанням та прийняттям агрополітичного рішення. Запропоновано напрями формування публічного характеру сучасної аграрної політики на засадах забезпечення публічно-приватного соціального партнерства, які нині можуть забезпечити позитивний результат.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпропетровський державний аграрно-економічний університет. Видавництво «ТОВ «ДКС-центр»uk_UA
dc.subjectдержавна аграрна політикаuk_UA
dc.subjectstate agrarian policyuk_UA
dc.subjectаграрний секторuk_UA
dc.subjectagricultural sectoruk_UA
dc.subjectпублічний характерuk_UA
dc.subjectpublic natureuk_UA
dc.subjectдержавне регулюванняuk_UA
dc.subjectstate regulationuk_UA
dc.subjectстейкхолдериuk_UA
dc.subjectstakeholdersuk_UA
dc.subjectінтересиuk_UA
dc.subjectinterestsuk_UA
dc.subjectпублічні дійові особиuk_UA
dc.subjectpublic actorsuk_UA
dc.subjectуправлінське рішенняuk_UA
dc.subjectmanagerial decisionuk_UA
dc.titleФормування публічного характеру державної аграрної політикиuk_UA
dc.title.alternativeFormation of the public nature of the state agrarian policyuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc351.823.1:338.43.02uk_UA
dc.identifier.doi10.32702/2307-2156-2021.6.32-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.