Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6163
Назва: Methods and techniques of foreign language level control among students in non-philological Universities
Інші назви: Методи та прийоми контролю рівня володіння іноземною мовою студентами немовних вузів
Автори: Rejda, Olga
Рейда, Ольга Андріївна
Ivlieva, Kateryna
Івлєва, Катерина Сергіївна
Tsvid-Grom, Olena
Цвид-Гром, Олена Петрівна
Ключові слова: control methods;monolingual or bilingual,;visual aids;achievements;методи контролю;одномовні або двомовні;наочні посібники;досягнення
Дата публікації: тра-2021
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Rejda O. Methods and techniques of foreign language level control among students in non-philological universities / O.Rejda, О. Tsvid-Grom, К. Ivlieva // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. - 2021. - Вип. 35. - Т. 6. – С. 251-256. DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/35-6-37
Короткий огляд (реферат): The article analyzes the basic principles and methods of testing the assessment of knowledge, skills and abilities of students in the process of learning a foreign language in non-philological universities. It is emphasized that the current stage of education development in our country can be called transitional. The transition from traditional forms of education to the search for new, more effective ones requires the creation of a qualitatively new model of the control system, which would allow to assess the knowledge, skills and abilities of students objectively. It is proved that effective organization and control needs clearly present the objects of control, which are the criteria for assessing the level of foreign language speech activity proficiency. The main forms of control organization are recognized, such as: individual or frontal; by the nature of answers – oral or written; using the native language – monolingual or bilingual; using technical means, using visual aids (drawings, diagrams, tables, etc.), using only paper and pens, without any aids. Focus is also placed on the relationship between teaching methods and knowledge control methods. Innovative teaching and control methods are carefully analyzed: the method of role play, the method of "case study", the method of projects that allow not only the teacher but also students to see their level of language proficiency and compare their achievements with the achievements of other students. It is emphasized that the most effective form of control nowadays is test. Firstly, it helps to achieve the optimal performance of all elements of the learning system by providing feedback aimed at the educational activities of teachers and students. Secondly, feedback determines the dual nature of control. Depending on the type of information you want to get, there are 4 types of tests: tests of general foreign language knowledge; diagnostic tests; educational achievements tests; tests of distribution by level of training (tests of abilities). Test control simplifies the examination of works by the teacher and allows to organize boundary and final control, to intensify the activities of students by covering more students with control, to test the knowledge of a large amount of material in a short period of time
Опис: У статті проаналізовані основні принципи та методи перевірки оцінки знань, умінь та навичок студентів у процесі вивчення іноземної мови в немовних закладах освіти. Наголошується, що сучасний етап розвитку освіти в нашій країні можна назвати перехідним. Перехід від традиційних форм освіти до пошуку нових, більш ефективних, потребує створення якісно нової моделі системи контролю, яка б дала змогу об’єктивно оцінювати знання, уміння та навички здобувачів освіти. Доведено, що для ефективної організації та проведення контролю необхідно чітко уявляти об’єкти контролю, які виступають критеріями оцінки рівня володіння іншомовною мовленнєвою діяльністю. Визнаються основні форми організації контролю, як-от: індивідуальні або фронтальні; за характером оформлення відповідей – усні або письмові; за використанням рідної мови – одномовні або двомовні; з використанням технічних засобів, з використанням наочності (малюнки, схеми, таблиці тощо), з використанням тільки паперу і ручки, без будь-яких допоміжних засобів. Також акцентується увага на взаємозв’язку методів викладання та методів контролю знань. Ретельно аналізуються інноваційні навчально-контролюючі методи: метод рольової гри, метод «кейс-стаді», метод проєктів, які дають можливість не тільки викладачу, а й самим студентам побачити свій рівень володіння мовою та порівняти свої досягнення з досягненнями інших студентів. Наголошується, що найбільш ефективна натепер форма контролю – тест. По-перше, він сприяє досягненню оптимальної дії всіх елементів системи навчання завдяки забезпеченню зворотного зв’язку, спрямованого на навчальну діяльність викладача та студентів. По-друге, зворотний зв’язок зумовлює подвійну природу функціонування контролю. Залежно від виду інформації, яку потрібно отримати, розрізняють чотири види тестів: тести загального володіння іноземною мовою; діагностичні тести; тести навчальних досягнень; тести розподілу за рівнем навченості (тести здібностей). Тестовий контроль спрощує перевірку робіт учителем і дає змогу організувати рубіжний та підсумковий контроль, активізувати діяльність учнів шляхом охоплення контролем більшої кількості школярів, перевірити знання великого за об’ємом матеріалу за невеликий проміжок часу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6163
ISSN: 2308-4855
УДК: 378.091.3:81'24
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Methods_and_tech-6-10.pdf386,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.