Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5907
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦвид-Гром, Олена Петрівна-
dc.contributor.authorTsvid-Grom, Olena-
dc.date.accessioned2021-03-17T17:45:00Z-
dc.date.available2021-03-17T17:45:00Z-
dc.date.issued2019-03-
dc.identifier.citationЦвид-Гром О.П. Державне регулювання у сфері міжнародної академічної мобільності у вищій школі: стан, проблеми, перспективи / О.П. Цвид-Гром // Удосконалення інформаційно-ресурсного забезпечення освіти і науки в умовах євроінтеграції: тези доповідей XXI Міжнародної науково-практичної конференції (Білоцерківський інститут економіки та управління Університету „Україна”, 21-23 березня 2019 р.). - Біла Церква, 2019. - С. 78-80.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5907-
dc.descriptionEmphasis is placed on the fact that the era of globalization and internationalization of higher education have brought to the fore the issues of state regulation of educational services. Academic mobility is considered among applicants for higher education, research and teaching staff, in the context of the quality of higher education and compliance with European and / or international norms and standards. It is proved that the concept of academic mobility permeates almost all components of the organizational and methodological mechanism of public administration of the higher education system of Ukraine, as it provides the ultimate goal of creating compatible qualifications, standards, degrees. It is determined that the state should stimulate academic mobility, using tools and levers to increase it.uk_UA
dc.description.abstractАкцентовано увагу на тому, що доба глобалізації та інтернаціоналізація вищої освіти актуалізували питання державного регулювання освітніх послуг. Академічна мобільність розглядається серед здобувачів вищої освіти, наукових та науково-педагогічних працівників, в контексті питання якості вищої освіти і відповідності європейським та/або світовим нормами та стандартам. Доведено, що поняття академічної мобільності пронизує майже всі складові організаційно-методичного механізму державного управління системою вищої освіти України, оскільки передбачає кінцеву мету створення сумісних кваліфікацій, стандартів, ступенів. Визначено, що держава має стимулювати академічну мобільність, використовуючи інструменти й важелі для її підвищення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський інститут економіки та управління університету «Україна»uk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectакадемічна мобільністьuk_UA
dc.subjectінтернаціоналізація вищої освітиuk_UA
dc.subjectдержавне регулюванняuk_UA
dc.subjectякість вищої освітиuk_UA
dc.subjectміжнародний освітній простірuk_UA
dc.subjectHigher Educationuk_UA
dc.subjectacademic mobilityuk_UA
dc.subjectinternationalization of higher educationuk_UA
dc.subjectstate regulationuk_UA
dc.subjectquality of higher educationuk_UA
dc.subjectinternational educational spaceuk_UA
dc.titleДержавне регулювання у сфері міжнародної академічної мобільності у вищій школі: стан, проблеми, перспективиuk_UA
dc.title.alternativeState regulation in the field of international academic mobility in higher education: status, problems, prospectsuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc338.24:378uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
State_regulation.pdf762,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.